Al draagt de aap een gouden ring ..........quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil mooie schoentjes!
Ik had een opquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef nixxx het volgende:
Ik heb mooie schoentjeskisten
en ik wil ook zomer.. en een OP
Hij was mooi hoor *aait Litpho*quote:
Ik dacht nog wel dat ik te laat zou zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef Litpho het volgende:
Ik ben zelfs te moe om op tijd te zijn.
En ik maar refreshen tot hij er wasquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat ik te laat zou zijn
Degene die sluit opent ook, jij geeft een slecht voorbeeld!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik maar refreshen tot hij er was![]()
In de zomer?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil mooie schoentjes!
# Wil je ook het product van Litpho en melismay?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef melismay het volgende:
Het is eerste product van Litpho en mij samen
Goed puntquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:39 schreef Thisbe het volgende:
Hoho God, het gaat juist om de mooie schoentjes! Als ik zelf mooi zou zijn, dan zou niemand de mooie schoentjes zien![]()
Het is een beetje zonde om met open schoentjes door de bagger en kou in de winter te lopen he?quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:31 schreef melismay het volgende:
Het is eerste product van Litpho en mij samen
Hoe mooi?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Godt, godt!
Ik heb een mooie ring gezien vandaag! Krijg ik die van jou?
Dat mag niet meer in OP nixxx, dan krijg je kliekjes enzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
# Wil je ook het product van Litpho en melismay?
Kun je d'r meteen mooi mee aan de ketting leggen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Godt, godt!
Ik heb een mooie ring gezien vandaag! Krijg ik die van jou?
De winter is sowieso zonde. Van de tijd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is een beetje zonde om met open schoentjes door de bagger en kou in de winter te lopen he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |