gedenkwaardig actie iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef Guidow het volgende:
ik stem op LOLBOY omdat hij Joe Berry opgezocht heeft
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Aurelianus het volgende:
Op mezelf stemmen zou nogal cliché zijn. Daarom laat ik het aan andere lieden over om op mij te stemmen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef Guidow het volgende:
ik stem op LOLBOY omdat hij Joe Berry opgezocht heeft
Wiedeneuk heeft jullie verteld dat dit een stemtopic is? Het lijkt me toch een feit als ik zeg dat we natuurlijk allemaal weten dat ik degene ben die deze titel behoeft.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef infra-roodborstje het volgende:
als ik jou was zou ik een soort fok!awards gaan organiseren!
puik plan joh! heeft vast nog niemand aan gedacht![]()
En waar baseer je dat zoal op?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
Wiedeneuk heeft jullie verteld dat dit een stemtopic is? Het lijkt me toch een feit als ik zeg dat we natuurlijk allemaal weten dat ik degene ben die deze titel behoeft.
Mijn zelfbeeld. Mijn, zelfbeeld dat ver van de realiteit staat.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:13 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
En waar baseer je dat zoal op?
Jij mag het topic maken maar dan moet je wel mij nomineren!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef infra-roodborstje het volgende:
als ik jou was zou ik een soort fok!awards gaan organiseren!
puik plan joh! heeft vast nog niemand aan gedacht![]()
Er is maar één waarheid en dat is degene die ik ervaar. Daarom ben ik de beste FOK!ker.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn zelfbeeld. Mijn, zelfbeeld dat ver van de realiteit staat.
Argumenteer!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Er is maar één waarheid en dat is degene die ik ervaar. Daarom ben ik de beste FOK!ker.
Omdat ik mezelf zou teringjantje tof vind ben ik uiteraard de beste FOK!ker. Het overige gepeupel danst naar mijn pijpen en zijn mijn pionnen die ik verzet en elimineer wanneer het mij schikt.quote:
je post amper.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:17 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf zou teringjantje tof vind ben ik uiteraard de beste FOK!ker. Het overige gepeupel danst naar mijn pijpen en zijn mijn pionnen die ik verzet en elimineer wanneer het mij schikt.
Ik doelde meer op het deel "Er is maar één waarheid, en dat is mijn waarheid".quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:17 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf zou teringjantje tof vind ben ik uiteraard de beste FOK!ker. Het overige gepeupel danst naar mijn pijpen en zijn mijn pionnen die ik verzet en elimineer wanneer het mij schikt.
Zeg Renmaestro, waarom verder posten onder een kloon vlak nadat je mod ben geweest?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:15 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Er is maar één waarheid en dat is degene die ik ervaar. Daarom ben ik de beste FOK!ker.
oh meesterquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:17 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ok stel je even voorquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wiedeneuk heeft jullie verteld dat dit een stemtopic is? Het lijkt me toch een feit als ik zeg dat we natuurlijk allemaal weten dat ik degene ben die deze titel behoeft.
hoe durf je eigenlijk? je een beetje registreren op MIJN verjaardagquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn zelfbeeld. Mijn, zelfbeeld dat ver van de realiteit staat.
Ik was toe aan iets nieuws.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg Renmaestro, waarom verder posten onder een kloon vlak nadat je mod ben geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |