Jeweet aardige neger vriendquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een klein plannetje, verdomde allochtone Limburger met je Down-accent.
DWCquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En anders wel een seksueel geestelijk misbruikte gestoorde wannaben00b uit het anaalhospitaal. Ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je vergeet te verwijzen naar een vermeende Joodse afstamming.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik las plassertje.
Als jij hem nou inzingt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
allochtonequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zie je dat ik behulpzaam ben voor de nederlandse minderheden :/quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van de 11 posts hier is de mijne al 6 keer gequote.
Ze moesten dat hele kamp van je in de fik steken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie je dat ik behulpzaam ben voor de nederlandse minderheden :/
Ey gek. Wat een puik planquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:01 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk he gek jullie kunnen dat liedje van My Humps wel he ?
Merjeh, wat nou als ik dat zou veranderen in My slips ? Zou dat een goed plan zijn ?
Uiteraard word de tekst ook aangepast, maarja gek zou dit wat worden ?
Hey Patty!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ey gek. Wat een puik plan![]()
Heb je al een stukje tekst?
mmm wat zou de vertaling van sjiek hendig kunnen zijn
Êg wel!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey Muis!
Gezellig zo knus samen in 1 topic
de minderheden zijn tegenwoordig populairder dan de meerderheid.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie je dat ik behulpzaam ben voor de nederlandse minderheden :/
met de lengte van je penis?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen word het liedje gecompenseerd
Waarmee?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen word het liedje gecompenseerd
Wat dacht je ervan als je maikuuul eens opzoeken en hem helemaal inelkaar rossen Z,n dikke neus aan pulp z,n brommertje in de sloot etc etcquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kom kom, met je hendige telefoon kan je het wel opnemen als QuickTime filmpje!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga het helemaal niet zingen hoor
Ik ga het gewoon typen
En toen viel het topic opeens in duigen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:55 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga het helemaal niet zingen hoor
Ik ga het gewoon typen
En toen viel het topic opeens in duigen
Bewijs dat morgen maar goede vriendquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:20 schreef xim0tje het volgende:
Wij ownen jouw en je hendig sjieke slip. Boh gek!
1 verdwaald chromosoom.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat beweegt jou om als een allochtoon te praten terwijl je in het fucking boerse Limburg woont?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
OMGquote:
Daar verder, dus.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:44 schreef Maikuuul het volgende:
Mag ik niet zegegn voor me moeder
My slips, The remix
Hij is er mensen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |