Jeweet aardige neger vriendquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een klein plannetje, verdomde allochtone Limburger met je Down-accent.
DWCquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En anders wel een seksueel geestelijk misbruikte gestoorde wannaben00b uit het anaalhospitaal. Ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je vergeet te verwijzen naar een vermeende Joodse afstamming.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik las plassertje.
Als jij hem nou inzingt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
allochtonequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zie je dat ik behulpzaam ben voor de nederlandse minderheden :/quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van de 11 posts hier is de mijne al 6 keer gequote.
Ze moesten dat hele kamp van je in de fik steken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie je dat ik behulpzaam ben voor de nederlandse minderheden :/
Ey gek. Wat een puik planquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:01 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk he gek jullie kunnen dat liedje van My Humps wel he ?
Merjeh, wat nou als ik dat zou veranderen in My slips ? Zou dat een goed plan zijn ?
Uiteraard word de tekst ook aangepast, maarja gek zou dit wat worden ?
Hey Patty!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ey gek. Wat een puik plan![]()
Heb je al een stukje tekst?
mmm wat zou de vertaling van sjiek hendig kunnen zijn
Êg wel!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey Muis!
Gezellig zo knus samen in 1 topic
de minderheden zijn tegenwoordig populairder dan de meerderheid.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie je dat ik behulpzaam ben voor de nederlandse minderheden :/
met de lengte van je penis?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen word het liedje gecompenseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |