Die heb ik een tijdje geleden al twee op een dag gehad.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef -beyond- het volgende:
Ach, beter dan een tentamen gemist te hebben waar je heel hard voor hebt geleerd....
Jah juist, bezorg mij maar lekker werk!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Rhinestone het volgende:
Crimineel worden. Geen vaste werktijden, geen jaarlijkse cursussen, geen belasting, geen getallen (mits je het goed aanpakt)![]()
Je hebt geen werk nu dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Jah juist, bezorg mij maar lekker werk!!
Je vader lijkt op die gozert uit Dirty Sanchezquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef bloempjuh het volgende:
Vanmorgen eerst aangehouden wegens fietsen zonder licht (en boete gekregen). Toen op school bijna een uur gewerkt aan iets dat ik niet gebruikt heb. En nu werd ik net gebeld door mijn 'baas' van mijn tweede baantje.. ze hebben een paar mensen met beta-hersenen aangenomen en hebben mij (typisch Alpha-meisje, hekel aan getallen enzo) niet meer nodig.
Godverdegodver. Kan ik wéér op zoek naar een nieuw tweede baantje!
hahah jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je vader lijkt op die gozert uit Dirty Sanchez![]()
!
Hmm.. bijnaquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef Maikuuul het volgende:
Beacuse you had a bad day, ik weet niet wattie verder zingt, tralalallaa maar tis best een leuk liedje.
Helpt dat misschien om je dag beter te maken bloemetje ?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je vader lijkt op die gozert uit Dirty Sanchez![]()
!
Wat dan wel? Een goede beurt?quote:
Hmm.. matige vergelijking.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die rechter. En:
[afbeelding]!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |