Daarom pak je ook het extra zout, daardoor zit er 10 keer zoveel smaak aan.quote:
Zelfs de Lays is voor mij te flauw.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:56 schreef Maikuuul het volgende:
Zout over chips strooien
Koop dan gewoon geen huismerk chips maar Lays
Ze hebben helaas geen flauw idee. Hun geestverwanten denken niet in termen van 2 tot 3 (thee)(of)(eet)lepels zout die men in een grote schaal doet met de chips.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zelfs de Lays is voor mij te flauw.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze hebben helaas geen flauw idee. Hun geestverwanten denken niet in termen van 2 tot 3 (thee)(of)(eet)lepels zout die men in een grote schaal doet met de chips.
men van ook van die grote rode bussen pringels kopen en daarbij wat extra poedersuiker ipv zout bijgooien dat is tamelijk lekkerder.
(jullie begrijpen dat ik dit puur educatief heb getypt)
aarschijnlijk gaat dit uw pet te boven op dit vroege uur,quote:
Jouw woord keuze?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
aarschijnlijk gaat dit uw pet te boven op dit vroege uur,
u zal zich verbazen over mijn woordkeuze zodra u wakker bent !!1!!1!!!111one!!11!one1!1
huh?quote:
Goeie woordkeuze.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze hebben helaas geen flauw idee. Hun geestverwanten denken niet in termen van 2 tot 3 (thee)(of)(eet)lepels zout die men in een grote schaal doet met de chips.
men van ook van die grote rode bussen pringels kopen en daarbij wat extra poedersuiker ipv zout bijgooien dat is tamelijk lekkerder.
RELNICHT???????????quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
huh?
WTF LUL JE !!1!!
ja tuurlijk mijn woordkeuze van wie anders?
R^LNI^HT
F^ck daar doelde ik natuurlijk niet op,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goeie woordkeuze.!!!!!!!111!1ONE !!!!!!!!11!
ik heb nooit dat stiekeme woord genoemt in mijn levensweg door de jaren heen,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
RELNICHT???????????Ik ben een vrouw!!! Een echte vrouw!!!!!!!!!!!!!1111
![]()
Check mijn fotoboek maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb nooit dat stiekeme woord genoemt in mijn levensweg door de jaren heen,
PS; zie je er leuk uit dan?
check jij mijn updated post maar,quote:Op [url=http:http://forum.fok.nl/templates/foksilver/icons/sub.gif//forum.fok.nl/topic/803834/1/50#34002982]vrijdag 13 januari 2006 05:45[/url] schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Check mijn fotoboek maar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
check jij mijn updated post maar,Genoeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
vertel dat maar aan mijn jongeheer,quote:
Ik mag dat nu niet meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 06:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
vertel dat maar aan mijn jongeheer,
hij ziet u al komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |