quote:Eerst de 1e, "Woede in Slotervaart na dood scooterrijder", een marokkaan die wegreed voor een politieagent, en zigzelf
Nekschooooot.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:26 schreef Chriz2k het volgende:
Kankerzwarteeeeeeeuh.
Interpunctiefouten dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ga nu niet te zeuren over spelfouten![]()
spring zelfquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef DjDev het volgende:
Overigens is TS best zielig
Spring van een brug ofzo dude
precies, die pikken alle leuke meisjes in!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:26 schreef Chriz2k het volgende:
Kankerzwarteeeeeeeuh.
Wat een kutleven heb jij.quote:
in't dorp waar ik leef praten we zo (nee, we leven hier ook gewoon in 2006!!)quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:29 schreef Sinat het volgende:
zigzelf
ofzow
mogt
zoiezo
houwe
.....en je bek houden!!!![]()
Hoor ik daar een Staphorst?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:30 schreef Sloffie het volgende:
[..]
in't dorp waar ik leef praten we zo (nee, we leven hier ook gewoon in 2006!!)
ik ben er dus ook een beetje naar gaan typen.
Je woont in een dorp met veel allochtonen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:30 schreef Sloffie het volgende:
[..]
Als je zichzelf, ofzo, mocht en sowieso goed schrijft, spreek je het nog steeds hetzelfde uit hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:30 schreef Sloffie het volgende:
[..]
2 gezinnen, 2 teveelquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef DjDev het volgende:
[..]
Je woont in een dorp met veel allochtonen?
De vogelpest verspreidt zich ook in razend tempo. Misschien dat onintelligent geblaat dezelfde genetische eigenschappen heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:32 schreef Sloffie het volgende:
[..]
staphorst zuigt!!!! nee, 50 KM daar vanaf, richting duitse grens![]()
waarom zou ik??quote:
nee, ik ben gewoon een frisdenken persoon, die gelijk ook met een oplossing komtquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef Poncho het volgende:
[..]
De vogelpest verspreidt zich ook in razend tempo. Misschien dat onintelligent geblaat dezelfde genetische eigenschappen heeft.
al sinds het bestaat!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:35 schreef speknek het volgende:
Sinds wanneer ligt Banthum in Nederland?
quote:
je doet mbo, je hebt geen enkel recht van sprekenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef Sloffie het volgende:
[..]
waarom zou ik??
[..]
nee, ik ben gewoon een frisdenken persoon, die gelijk ook met een oplossing komt![]()
Blijkbaar niet, anders had je jezelf allang voor een trein gesmeten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef Sloffie het volgende:
[..]
waarom zou ik??
[..]
nee, ik ben gewoon een frisdenken persoon, die gelijk ook met een oplossing komt![]()
je heet BennyNL, je hebt geen enkel recht van spreken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef BennyNL het volgende:
[..]
je doet mbo, je hebt geen enkel recht van spreken
Kut mbo-erquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Sloffie het volgende:
[..]
je heet BennyNL, je hebt geen enkel recht van spreken.
jezus, lul niet als een kip zonder kop...
Laten we eens beginnen met het verbreezerde spellingsniveau.quote:
en waarom?? ik ga binnenkort HBO doen, ben ik dan ineens wel tof??quote:
HBO is kutquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef Sloffie het volgende:
[..]
en waarom?? ik ga binnenkort HBO doen, ben ik dan ineens wel tof??
krijg AUB allemaal wat als je wat tegen HBO hebt
Ik vind het ironisch genoeg best sociaal en integratiebevorderend van je dat je je spelling aanpast aan de medelanders waar je het over hebt.quote:
Ik denk dat je het nu al aardig voor jezelf verneukt hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef Sloffie het volgende:
[..]
Ah weer een van de toekomstige afvallersquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef Sloffie het volgende:
[..]
goed hé? kunne hun het ook lezen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het best integratiebevorderend van je dat je je spelling aanpast aan de medelanders waar je het over hebt.![]()
![]()
Heeft het er niet gewoon mee te maken dat je lelijk bent?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:29 schreef Herald het volgende:
[..]
precies, die pikken alle leuke meisjes in!
Tsk... dan maak ik een aardige opmerking, en komt er zo'n reactiequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Sloffie het volgende:
[..]
goed hé? kunne hun het ook lezen!
nee, ik heb kouwe handen, en typte snel, dan maak je snel een foutje. Waarom wordt daar in vredesnaam zo over gezuerd![]()
Een foutje? Mens, je hebt zelfs Maikuuul overtroffen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Sloffie het volgende:
[..]
goed hé? kunne hun het ook lezen!
nee, ik heb kouwe handen, en typte snel, dan maak je snel een foutje. Waarom wordt daar in vredesnaam zo over gezuerd![]()
Maarmaarmaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik zeg kut mbo-er niet kut mbo-ers
dank u voor deze mededeling. U kunt nu gerust doodgaan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:52 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Maarmaarmaar![]()
OK, dan is het goed.
Sloffie, je hoort het, je bent een kut-mbo'er!![]()
Hoor ik daar een doodsverwensing?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef Sloffie het volgende:
[..]
dank u voor deze mededeling. U kunt nu gerust doodgaan.
nee, ik zeg alleen dat een groot doel in z'n leven is berijkt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hoor ik daar een doodsverwensing?
Nee, ik heb nog niet alles bereikt in mijn leven wat ik wilde bereikenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef Sloffie het volgende:
[..]
dank u voor deze mededeling. U kunt nu gerust doodgaan.
Als mijn kind zulke spelfouten zou maken had ik haar allang naar meneer Marc D. te België gestuurd. Dat zal haar leren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef Sloffie het volgende:
[..]
nee, ik zeg alleen dat een groot doel in z'n leven is berijkt.
Waarom word ik hier gepasseerd?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als mijn kind zulke spelfouten zou maken had ik haar allang naar meneer Marc D. te België gestuurd. Dat zal haar leren.
jezus, wat doe jij?? PABO ofzo?? ga je moeder verbeteren door haar te helpen afvallen ofzoiets!! doe iets nuttigs met je leven!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:57 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als mijn kind zulke spelfouten zou maken had ik haar allang naar meneer Marc D. te België gestuurd. Dat zal haar leren.
Mensen zoals 'Sloffie' dienen verwijderd te worden uit deze samenleving. Of meneer D. dat nu doet of dat jij dat doet zal me een zorg zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:58 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Waarom word ik hier gepasseerd?![]()
Zelfreflectie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Sloffie het volgende:
[..]
jezus, lul niet als een kip zonder kop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |