Wat voor maat is het(ong. in NL maten)?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:50 schreef Ontopic het volgende:
Heb je foto's?
Mijn pakket is goed aangekomt.
Hartelijk dank voor het organiseren!
Alles past op de broek na, die is veel te groot.
Naja, maar eens bedenken wie mijn 'grootste' vriend is.
Hehe, ok.. Welk model was t eigenlijk(doe maar fotoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:04 schreef Ontopic het volgende:
Aan je foto's te zien pas jij hem ook niet.
Wauw...lekkere snelle verzending dan...ik had eerder verwacht dat het een 1 of meer weken zou duren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:12 schreef JackRyan het volgende:
[..]
De definitieve bestelling is idd op 1 maart gedaan. Op 3 maart is alles verzonden. Op deze link kun je volgen hoe snel het daarna in Nederland is aangekomen.
Fedex werkt erg snel (heeft ook eigen vliegtuigen enzo). Volgens mij moeten er ook wel goedkopere verzendmethoden zijn. Het is jammer dat AF die niet aanbied. Maar het verzenden gaat zo wel erg snel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:43 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Wauw...lekkere snelle verzending dan...ik had eerder verwacht dat het een 1 of meer weken zou duren.![]()
Ja, maar dat is echt een heel klein aanbod. Hoogstens een paar truitjes.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:56 schreef Suikerkwekje het volgende:
Hebben ze bij America Today ook wel dames kleding van AF?
Hoeveel polo's heb je nog over? En hoeveel wil je ervoor hebben? Wil graag het restant bij je kopen als ik tevreden ben met de prijs.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef -pinguin- het volgende:
32,50 is incl verzending voor 1 polo
bij meer polo's gaat de prijs natuurlijk iets omlaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |