Weet je zeker dat die echt is? Want deze jas lijkt verdacht veel op een jas die ik gezien heb in een andere topic. Een fokker had deze gekocht, maar deze kostte toen 300 dollar. Het lijkt me sterk dat die nu 89 euro is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:14 schreef Proper_fucked het volgende:
van die brandsforu site:
[afbeelding]
voor 89 euro.. opzich vet
Heb m besteld(mijn winterjas heeft het uitgaan vorige week niet overleefd, dus moest wel nieuwe hebben).. Vertrouw het wel, ziet er goed uit en meerdere goede reacties gelezen. Zulke zelfde jassen stonden eerst ook op abercrombie.com, in meerdere prijsklassen(idd wat je zei van rond de 300 dollar, maar ook goedkoper). Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:02 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die echt is? Want deze jas lijkt verdacht veel op een jas die ik gezien heb in een andere topic. Een fokker had deze gekocht, maar deze kostte toen 300 dollar. Het lijkt me sterk dat die nu 89 euro is.
Ik kan het natuurlijk fout hebben, want ik ben er niet zeker van dat ik de jas in een andere topic gezien heb. En zowieso, een jas van abercrombie van 89 euro?? Broeken kosten nog meer.
Als er iemand zin heeft om er weer één te organiseren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:57 schreef ryan_atwood het volgende:
Wanneer is de volgende Inkoopactie??
Ik heb ook een jas van A&F gekocht via ebay. Was ook 100% echt. Kostte me 100 euro incl verzending.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:02 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die echt is? Want deze jas lijkt verdacht veel op een jas die ik gezien heb in een andere topic. Een fokker had deze gekocht, maar deze kostte toen 300 dollar. Het lijkt me sterk dat die nu 89 euro is.
Ik kan het natuurlijk fout hebben, want ik ben er niet zeker van dat ik de jas in een andere topic gezien heb. En zowieso, een jas van abercrombie van 89 euro?? Broeken kosten nog meer.
nee.. heel soms ergens een verdwaald shirtje ofzo..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:58 schreef Ace1 het volgende:
Is dit ook gewoon in de winkel te kopen? Bij voorkeur tilburg.. breda kan ook.
eens moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:04 schreef Ace1 het volgende:
Verdomme... heb nog nooit iets via internet gekocht...
Bij America Today verkopen ze af en toe wat kleding van A&F. Zo heb ik laatst bij de America Today in Arnhem nog een t-shirt gekocht van A&F en nog een polo van Hollister.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:58 schreef Ace1 het volgende:
Is dit ook gewoon in de winkel te kopen? Bij voorkeur tilburg.. breda kan ook.
hoe zien die met witte strepen eruit?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:24 schreef -pinguin- het volgende:
blauw,roze, 2x wit met strepen
Staan alleen geen foto's op, misschien handig dat je (-pinguin-) dat wel gaat doen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:25 schreef oelewappers het volgende:
[..]
hoe zien die met witte strepen eruit?
Ik heb inmiddels wit met zwarte strepen gezien, wit met strepen en 2 verschillendekleuren blauw en wit shirt met donklerblauw en daar onder groene strepen.
dus graag wat meer info dan koop ik er 1 of 2.
en heb je trouwens een site o.i.d zag dat je vaker partijen kleding had.
Mooie kleding, ik mis alleen Sjes voor herenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:37 schreef je_vader het volgende:
Ik zag dat er al een felle discussie gaande is over mijn site ********* via de webstats. Ik zal maar even hier reageren: Mijn leverancier (die rechtstreeks inkoopt bij de fabrieksoutlet) bevestigd dat alles orgineel is. De prijs van de jassen is idd heel laag (winkelwaarde 298 dollar). Dit komt omdat het dus factory outlets zijn en ook nog eens opruiming. het gedeelte van de cappuchion achter de rits is niet helemaal netjes afgewerkt bij de meeste jassen. Hiervan zie je uiteraard aan de buitenkant helemaal niets van.
komen er misschien nog polo's op te staan?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:37 schreef je_vader het volgende:
[..]
Dan heb ik ook wel interesse.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:44 schreef men_in_red het volgende:
[..]
komen er misschien nog polo's op te staan?
Lacoste, maar die weet je zelf denk ik ook welquote:Op maandag 20 maart 2006 16:38 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Dan heb ik ook wel interesse.
Weet iemand trouwens meer merken als A&F, American Eagle en Hollister die in NL te koop zijn? (Het gaat dan vooral om de polo's)
Van A&F, of andere merken?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:56 schreef je_vader het volgende:
Er komt binnenkort een overstock collectie polo's uit amerika binnen, maar dit kan nog wel 2-3 weken duren.
Ik hou je site al lange tijd in de gaten. Paar weken wou ik wat bestellen, was de site lange tijd offline. Nu ik het vorige week weer online zag staan waren er al paar hele mooie modellen uitverkocht, dat is jammer ik moet er snel bij zijn kennelijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:37 schreef je_vader het volgende:
Ik zag dat er al een felle discussie gaande is over mijn site ********* via de webstats. Ik zal maar even hier reageren: Mijn leverancier (die rechtstreeks inkoopt bij de fabrieksoutlet) bevestigd dat alles orgineel is. De prijs van de jassen is idd heel laag (winkelwaarde 298 dollar). Dit komt omdat het dus factory outlets zijn en ook nog eens opruiming. het gedeelte van de cappuchion achter de rits is niet helemaal netjes afgewerkt bij de meeste jassen. Hiervan zie je uiteraard aan de buitenkant helemaal niets van.
Laat t.z.t. even weten..quote:Op maandag 20 maart 2006 16:56 schreef je_vader het volgende:
Er komt binnenkort een overstock collectie polo's uit amerika binnen, maar dit kan nog wel 2-3 weken duren.
Stel je niet zo aan zegquote:Op maandag 20 maart 2006 22:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Laat t.z.t. even weten..
of mag dat ook niet van Schatje![]()
Heel vet, alleen een beetje jammer van die onderste zakken... Otherwise I'd be all over it.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:14 schreef Proper_fucked het volgende:
van die brandsforu site:
[afbeelding]
voor 89 euro.. opzich vet
Zeker! Leuk model.quote:
Je_vader is de eigenaar van de site. Dat maakt het spam.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef woeeiiii het volgende:
jeetje dat is toch geen spam, we helpen hier elkaar aan verkooppunten van kleding die in Nederland moeilijk te verkrijgen is
Jawel, ik ben wel benieuwd naar die overstock die je nog binnen krijgt.quote:
Hoe zou hij ons op een wel toegestane manier van informatie kunnen voorzien over zijn voorraad A&F?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Je_vader is de eigenaar van de site. Dat maakt het spam.
Ontopic maar weer.
1 ding nog, heb m'n jas binnen gekregen. Ziet er goed uit en past.. Bedankt voor goede service en ongelooflijk snelle levering!quote:
Zal vanavond of morgen even kijken..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:38 schreef Molluck het volgende:
Goed om te horen, heb je een foto?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:06 schreef je_vader het volgende:
Oke nou dat is mooi om te horen. De sentinel range jackets zijn bijna uitverkocht (2X M, 2X L). Het is idd een winterjas, maar is ook prima te dragen in het voorjaar.
Voor de rest komen er dus binnenkort (+/- 3 weken) polo's en tees binnen vanuit amerika en volgende week komen binnen:
RL Big Pony polo's
A&F kilburn waffle (allerlaatste!!)
A&F Rokjes
A&F Cargo pants (heel stoer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |