hehe, zo hoort t.. laat de vrouw t werk maar doen..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:10 schreef amokjeeh het volgende:
Coconut en ik hebben van de week weer een berg besteld. Nu nog wachten tot coconut de plaatjes erbij post
Ja die heeft zoveel besteld, ik weet de helft al niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:55 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
hehe, zo hoort t.. laat de vrouw t werk maar doen..
Tadaaaaaaaaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:10 schreef amokjeeh het volgende:
Coconut en ik hebben van de week weer een berg besteld. Nu nog wachten tot coconut de plaatjes erbij post
2006 Is nog steeds niet voorbij hoor, als je met 'die toelie' A&F kleding bedoelt...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:55 schreef Fatality het volgende:
is die toelie nu al een keer in NL verkrijgbaar of is het uitgesteld tot 2054?
Nou, ik dacht in topic #1 gelezen te hebben begin 2006 in Europa..maargoed heb er natuurlijk nog niets van gezien (beetje te optimistisch)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
2006 Is nog steeds niet voorbij hoor, als je met 'die toelie' A&F kleding bedoelt...
Niets, als je een verkoper met veel goede feedback neemt koop je waarschijnlijk gewoon kleding uit de oude collectie, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:22 schreef amokjeeh het volgende:
Ik heb een M, staat gewoon op de site dat dat ongeveer 30/31 breedte en 32 lengte is. Weet niet wat het verschil is dan tussen bij Abercrombie bestellen of op ebay kopen
Wat een onzin, er staat genoeg kleding uit de nieuwe collectie van A&F op Ebay.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:53 schreef Ontopic het volgende:
Niets, als je een verkoper met veel goede feedback neemt koop je waarschijnlijk gewoon kleding uit de oude collectie, bijvoorbeeld.
Vandaar het bijvoorbeeld erachter.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:15 schreef Coconut het volgende:
[..]
Wat een onzin, er staat genoeg kleding uit de nieuwe collectie van A&F op Ebay.
zeker.. Die eerdere geposte(met vlekken zeg maar) was ook erg tof. Ga daar ook zeker kijken voor jas, probleem is alleen dat we beperkt bagageruimte hebbenquote:
Dan verstuur je het toch gewoon naar NL?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef Proper_fucked het volgende:
zeker.. Die eerdere geposte(met vlekken zeg maar) was ook erg tof. Ga daar ook zeker kijken voor jas, probleem is alleen dat we beperkt bagageruimte hebbenDus denk niet dat m'n ouders blij zijn als ik opeens met dikke winterjas aan kom zetten
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:41 schreef Coconut het volgende:
[..]
Dan verstuur je het toch gewoon naar NL?
Fijn, jij en ik zijn dus de enige die die ondergeverfde jas mooi vondenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
zeker.. Die eerdere geposte(met vlekken zeg maar) was ook erg tof. Ga daar ook zeker kijken voor jas, probleem is alleen dat we beperkt bagageruimte hebbenDus denk niet dat m'n ouders blij zijn als ik opeens met dikke winterjas aan kom zetten
![]()
Kost je alleen wat verzendkosten. Geen 33% invoerrechten + btwquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:34 schreef Proper_fucked het volgende:
Dat ga ik eens even uitzoeken..
Die heb ik ook ooit eens aangevraagd + bevestiging gekregen, maar nooit wat ontvangen..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef Coconut het volgende:
Ik heb vandaag trouwens weer het nieuwe A&F magazine ontvangen! Staan weer leuke mannen kleren in![]()
Het magazine krijg je volgens mij ook alleen maar als je regelmatig besteldquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:55 schreef Proper_fucked het volgende:
Die heb ik ook ooit eens aangevraagd + bevestiging gekregen, maar nooit wat ontvangen..
quote:Jas is natuurlijk wel erg zwaar, zou je daar geen extra kosten door krijgen als je verstuurd?
Maar kan natuurlijk ook gewoon jas kopen een aandoen op vliegveld, dus los meenemen.. ondanks dat t 30+ graden is ofzo..
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:09 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het magazine krijg je volgens mij ook alleen maar als je regelmatig besteld![]()
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |