ssst...de AIVD kijkt daar mee...niet verder vertelln hoor...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Nadat ik op een andere forum over de dood van de Marokkaan had gelezen die na een achtervolging door een politie-agent frontaal tegen een paal is gebotst, kwam ik een link tegen die me naar forums.marokko.nl leidde.
Uiteraard is deze kwestie daar ook niet onopgemerkt gelaten. Maar wat een debiele kuthonden lopen daar wel niet rond. Zonder ook maar de nieuwsbericht te hebben gelezen, zitten ze ongenuanceerd op alle Nederlanders te schelden. En zitten ze 'achter de schermen' al rellen aan het voorbereiden. Alsof dit was waar ze op zaten te wachten, voor hen een vrijbrief om auto's in de fik te steken en de politie te terrorriseren. Hopelijk geven ze deze kutmarokkanen een enkeltje naar Marrakech of Mekka weet ik veel.![]()
Idd! Tis soms net Fok eigenlijk, maar dan anders!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Zonder ook maar de nieuwsbericht te hebben gelezen, zitten ze ongenuanceerd op alle Nederlanders te schelden.
Kun je betalen met geiten en lelijke maagden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:03 schreef NightH4wk het volgende:
Wat een huldiale site, moet nog een eerwraakservice op enzo.
Ja, dat heb je op andere fora nooit hé?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar wat een debiele kuthonden lopen daar wel niet rond.
Zat parallelen idd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef Manono het volgende:
[..]
Idd! Tis soms net Fok eigenlijk, maar dan anders!![]()
quote:De server is te druk momenteel. Probeer het later opnieuw.
Als de server door de drukte overbelast raakt worden niet-ingelogde gebruikers (gasten) geweerd en krijgen ingelogde gebruikers (leden) voorrang.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:17 schreef j0rrit het volgende:
Kom maar, kom maar...
[afbeelding]
Als hij niet weg was gereden op z'n opgevoerde scooter had hij nu nog geleefd. Jammer joh.
dus als de aivd meekijkt komt het goed...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ssst...de AIVD kijkt daar mee...niet verder vertelln hoor...
komt allemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |