ey ga je imagehosting verkopen aan Fok! hebben we geen last meer van die gele kutkikkers.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:58 schreef Woutey het volgende:
Hoe kan het dat ik met battlefield 2 bij mijn stats als Amerikaan een neger ben?
Niet dat ik iets tegen negers heb, maar ik ben toch gewoon blank.
Geef me dan een blank mannetje.
Is dit te veranderen?
on topic;
kut battlefield 2![]()
Ah ik ben een tripod!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:01 schreef Wimo. het volgende:
Zat je vastgebonden aan een tank ? Dan ben je een echte !
[afbeelding]
dit ben jij.
wat heeft een moslim nou weer met het verschil tussen negers en blanken te maken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:00 schreef OFfSprngr het volgende:
lekker boeiend of je nou een neger, moslim of een blanke bent in een spel.
hij bedoelt 'persoon met mediterraan uiterlijk'quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat heeft een moslim nou weer met het verschil tussen negers en blanken te maken?![]()
Deze gozer heeft als bediende, tijdens Pearl Harbour wel een jap uit de lucht gehaald, en blanken het leven gered!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:01 schreef Wimo. het volgende:
[afbeelding]
dit ben jij.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:58 schreef Woutey het volgende:
Hoe kan het dat ik met battlefield 2 bij mijn stats als Amerikaan een neger ben?
Niet dat ik iets tegen negers heb, maar ik ben toch gewoon blank.
Geef me dan een blank mannetje.
Is dit te veranderen?
on topic;
kut battlefield 2![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:01 schreef Wimo. het volgende:
Ik wilde al gaan vragen hoe oud die was? Want het duurt normaal gesproken niet zo lang om er achter te komen dat je een negert bent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ow het gaat over een spelletje.
Ik dacht dat stevie wonder ineens kon kijken, en dat je daaarom een opic had aangemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |