ey ga je imagehosting verkopen aan Fok! hebben we geen last meer van die gele kutkikkers.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:58 schreef Woutey het volgende:
Hoe kan het dat ik met battlefield 2 bij mijn stats als Amerikaan een neger ben?
Niet dat ik iets tegen negers heb, maar ik ben toch gewoon blank.
Geef me dan een blank mannetje.
Is dit te veranderen?
on topic;
kut battlefield 2![]()
Ah ik ben een tripod!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:01 schreef Wimo. het volgende:
Zat je vastgebonden aan een tank ? Dan ben je een echte !
[afbeelding]
dit ben jij.
wat heeft een moslim nou weer met het verschil tussen negers en blanken te maken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:00 schreef OFfSprngr het volgende:
lekker boeiend of je nou een neger, moslim of een blanke bent in een spel.
hij bedoelt 'persoon met mediterraan uiterlijk'quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat heeft een moslim nou weer met het verschil tussen negers en blanken te maken?![]()
Deze gozer heeft als bediende, tijdens Pearl Harbour wel een jap uit de lucht gehaald, en blanken het leven gered!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:01 schreef Wimo. het volgende:
[afbeelding]
dit ben jij.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:58 schreef Woutey het volgende:
Hoe kan het dat ik met battlefield 2 bij mijn stats als Amerikaan een neger ben?
Niet dat ik iets tegen negers heb, maar ik ben toch gewoon blank.
Geef me dan een blank mannetje.
Is dit te veranderen?
on topic;
kut battlefield 2![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:01 schreef Wimo. het volgende:
Ik wilde al gaan vragen hoe oud die was? Want het duurt normaal gesproken niet zo lang om er achter te komen dat je een negert bent.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ow het gaat over een spelletje.
Ik dacht dat stevie wonder ineens kon kijken, en dat je daaarom een opic had aangemaakt
Als dat zo zou werkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:17 schreef __Saviour__ het volgende:
afhankelijk van hoe goed je bent, krijg je een ander plaatje.
blijkbaar suck je zwaar, want bij een neger hoort de kwalificatie 'kanonnenvoer'
Hahhaha, ik moest lachenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:15 schreef Sas22 het volgende:
Kut ik klikte.![]()
Toch geen grote piemel dus.
Maak een ander blij met een dooie mus![]()
![]()
Maare.. Twistedd, wat gaan we vanavond doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:27 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik leef met je mee, maar toen ik de TT zag, dacht ik dat je in het echt een neger was, dan had ik je graag geholpen met je zelfmoordpoging
Omdat je misschien die ook kan spelen, iedereen gaat altijd gelijk in deverdediging als het om moslims gaatquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat heeft een moslim nou weer met het verschil tussen negers en blanken te maken?![]()
Jij snapt het duidelijk niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Doet me denken aan een stormfront topic over GTA SA die ik tijdens 't googlen tegen kwam, lekker boeiend of je nou een neger, moslim of een blanke bent in een spel.
Ik ben toch zelf liever een Blanke katholiek.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Doet me denken aan een stormfront topic over GTA SA die ik tijdens 't googlen tegen kwam, lekker boeiend of je nou een neger, moslim of een blanke bent in een spel.
En ik miljonair. Maar ja, dat heeft weer niks met het spel te maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben toch zelf liever een Blanke katholiek.
Wat hij zegtquote:
ga maar weer offtopicquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En ik miljonair. Maar ja, dat heeft weer niks met het spel te maken.
wat is eigenlijk de fok server ip.... dan kom ik wel eens langsstuiterenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wat hij zegt
Jammer voor je dat je een neger bentAch je ziet er ingame toch niets van.
wijst subtiel naar sig
Ik blijf thuis, mijn moeder is jarig, of jullie moeten nog met een geweldig idee komen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:10 schreef Revelation het volgende:
[..]
Maare.. Twistedd, wat gaan we vanavond doen?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:01 schreef Wimo. het volgende:
[afbeelding]
dit ben jij.
84.244.130.114:16567quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is eigenlijk de fok server ip.... dan kom ik wel eens langsstuiteren
Toen ik Mario Bros speelde was ik altijd Luigiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:13 schreef xman het volgende:
Ja LOL! Ik zat laatst sonic the hedgehog te spelen. Ik heb er niks op tegen om een egel te zijn.!
Nee dan had ie een enorme lul gehad ipv dat ie er een geweest wasquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:54 schreef Rio het volgende:
Ik dacht even dat je een échte neger was. Dát was pas echt kut geweest.
Racistquote:Op maandag 30 januari 2006 14:28 schreef descendent1 het volgende:
Dus je bent een neger?? Ga eens dood wil je...![]()
gebeurt vast wel eens, anders zou hij hier nu niet kunnen posten.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:28 schreef descendent1 het volgende:
Dus je bent een neger?? Ga eens dood wil je...![]()
Ja inderdaad vaag want begrijpen doe ik het niet¿quote:Op maandag 3 juli 2006 17:15 schreef KreKkeR het volgende:
Ik heb BF2 (deluxe) vandaag pas binnen maar ik was voor die tijd ook al neger, echt vaag![]()
Net zo'n domme stereotype als dat negers dommer zouden zijn dan blanken.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef Wesfrdam het volgende:
wees blij dat je een neger bentNu hebje teminste een grote leuter
![]()
Het zal wel op random geselecteerd worden, aan de hand van je cdkey ofzo.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:15 schreef KreKkeR het volgende:
Ik heb BF2 (deluxe) vandaag pas binnen maar ik was voor die tijd ook al neger, echt vaag![]()
Moet nog een account aanmaken, nooit een gehad. Maar kan ook zijn dat het iets te maken met m'n ouders.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:07 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het zal wel op random geselecteerd worden, aan de hand van je cdkey ofzo.
Laat me raden, de neger behoort zeker tot de heavy machine gunner klasse.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:14 schreef Chou het volgende:
Heeft niets met je CD-Key te maken, heeft puur te maken met de tijd die je in een bepaalde klasse steekt.
En succes met die laatste patch 1.3Ik wacht nog even op de nieuwe
Nee, tot het menselijk schildquote:Op maandag 3 juli 2006 18:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Laat me raden, de neger behoort zeker tot de heavy machine gunner klasse.![]()
Eerder kamikaze of human shield klassen.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Laat me raden, de neger behoort zeker tot de heavy machine gunner klasse.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |