Dat soort bedrijven bellen meestal anoniem. Ik denk dat het alleen kan indien is gebleken dat je constant vanaf 1 nummer gebeld wordt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:12 schreef Jaguarized het volgende:
Als TS bedoelt waarvan ik dus denk dat ie het bedoelt: volgens mij kan je dat sowieso niet zelf instellen maar dat je KPN oid moet bellen met een goede reden waarom dat nummer geblocked zou moeten worden. Alhoewel dat nog niet snel zal gebeuren anders zou je als je bv schulden hebt, het nummer van het incassobureau, deurwaarderskantoor e.d kunnen blokkeren.
Ik meen me te herinneren dat er hardcore-nerds waren die hun telefoontoestel aan een linux-doos hebben verbonden, en aan de hand van het met nummerherkenning verzonden nummer oproepen doorleiden naar het telefoontoestel danwel 't antwoordapparaat.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:10 schreef Natalie het volgende:
Geen idee. Ik wist niet eens dat dat kon eigenlijk. Áls het al kan, that is.
Har. Wacht maar. Kijk eens naar http://frank.harvard.edu/~coldwell/answering_machine/ , en skip door naar 'caller ID'.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef Duna het volgende:
Om heel kort te zijn: Dat kan niet. Ik werk trouwens bij een telefoonbedrijf. Inkomende nummers kunnen niet geblokkeerd worden.
Dan moeten ze je beter inwerken. Het is namelijk wel mogelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef Duna het volgende:
Om heel kort te zijn: Dat kan niet. Ik werk trouwens bij een telefoonbedrijf. Inkomende nummers kunnen niet geblokkeerd worden.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef joshus_cat het volgende:
Da's dat je je eigen nummer niet laat zien.![]()
Als wat? Studentje die aan helpdesk zit en mensen urenlang aan de lijn laat hangen omdat je het zeker weet/heel zeker weet/toch begint te twijfelen, wacht even ik haal even iemand anders erbij, heeft u een momente? ''deuntje klinkt door''-momentje?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef Duna het volgende:
Nee ik werk op de afdeling plaagtelefoontjes. Wij doen juist onderzoek naar de herkomst van bellers. Je kan helemaal geen 1 specifiek nummer blokkeren voor inkomende gesprekken. Maar als jij het beter weet dan mag jij mij vertellen hoe je dat je dat voor elkaar denkt te krijgen. Je kan dat wel leuk vertellen maar er is geen enkel telefoonbedrijf die dat wil doen voor 1 consument.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als wat? Studentje die aan helpdesk zit en mensen urenlang aan de lijn laat hangen omdat je het zeker weet/heel zeker weet/toch begint te twijfelen, wacht even ik haal even iemand anders erbij, heeft u een momente? ''deuntje klinkt door''-momentje?
Is dus echt wel mogelijk. Alle nummers komen binnen en worden vanuit daar doorgetrokken naar het nummer wat gebeld is. Die nrs kun je er dus wel degelijk uithalen met alleen het nadeel dat dat nummer je dus helemaal niet meer kan bereiken. Wel eens in een hoofdruimte geweest van PTT?
Moet je doen, in Apeldoorn Centrum staat een mooie grote!
Ohja, ik doe ook het werk voor en telefoonbedrijf alhoewel dat gelukkig niet mijn hoofdtaak is.
Pfft, PTT-Kabels stinken dik de pan uit!!
Je werkt bij Tele2?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef Duna het volgende:
Nogal wiedes. een bedrijf als KPN gaat dat echt niet aanbieden als service, want ze weten dat iedereen dan meteen blacklists en whitelists gaat aanleggen voor telefoonnummers, met als gevolg dat o.a. callcenters de keet wel kunnen sluiten, waardoor 'n KPN ook een heel stuk inkomsten gaat missen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef Duna het volgende:
Je kan dat wel leuk vertellen maar er is geen enkel telefoonbedrijf die dat wil doen voor 1 consument.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |