abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33980753
Hoe blokkeer ik een nummer naar een vaste telefoon?

Vaste telefoon --> Blokade | Mijn nummer.
Viva los Vatos Locos
pi_33981618
Dat bepaalde mensen je niet kunnen bellen?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_33981733
Je telefoon maatschappij bellen!
pi_33981765
Geen idee. Ik wist niet eens dat dat kon eigenlijk. Áls het al kan, that is.
(Un)masking for the greater good.
pi_33981840
Als TS bedoelt waarvan ik dus denk dat ie het bedoelt: volgens mij kan je dat sowieso niet zelf instellen maar dat je KPN oid moet bellen met een goede reden waarom dat nummer geblocked zou moeten worden. Alhoewel dat nog niet snel zal gebeuren anders zou je als je bv schulden hebt, het nummer van het incassobureau, deurwaarderskantoor e.d kunnen blokkeren.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_33981925
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:12 schreef Jaguarized het volgende:
Als TS bedoelt waarvan ik dus denk dat ie het bedoelt: volgens mij kan je dat sowieso niet zelf instellen maar dat je KPN oid moet bellen met een goede reden waarom dat nummer geblocked zou moeten worden. Alhoewel dat nog niet snel zal gebeuren anders zou je als je bv schulden hebt, het nummer van het incassobureau, deurwaarderskantoor e.d kunnen blokkeren.
Dat soort bedrijven bellen meestal anoniem. Ik denk dat het alleen kan indien is gebleken dat je constant vanaf 1 nummer gebeld wordt.
KPN zal dan eerst een brief naar de stalker versturen, en mocht het probleem dan nog niet opgelost zijn andere maatregelen nemen.
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
pi_33982090
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:10 schreef Natalie het volgende:
Geen idee. Ik wist niet eens dat dat kon eigenlijk. Áls het al kan, that is.
Ik meen me te herinneren dat er hardcore-nerds waren die hun telefoontoestel aan een linux-doos hebben verbonden, en aan de hand van het met nummerherkenning verzonden nummer oproepen doorleiden naar het telefoontoestel danwel 't antwoordapparaat.

'nummerherkenning uitzetten' is geen optie, omdat je nummer altijd wordt meeverstuurd, alleen de nummerherkenning op je toestel doet er niets mee. 112 kan bijvoorbeeld altijd je nummer zien, ook al blok je dat. Wat mogelijk wel zou kunnen is dat je je nummer maskeert met het nummer van je organisatie.

Anyway, ik verwacht dat je over een paar jaar (als VoIP goed doorbreekt) hier wel een hoop mee kan fröbelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door joshus_cat op 12-01-2006 19:10:42 ]
  donderdag 12 januari 2006 @ 18:40:40 #8
61288 Duna
Still Going Strong
pi_33982776
Om heel kort te zijn: Dat kan niet. Ik werk trouwens bij een telefoonbedrijf. Inkomende nummers kunnen niet geblokkeerd worden.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_33983254
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef Duna het volgende:
Om heel kort te zijn: Dat kan niet. Ik werk trouwens bij een telefoonbedrijf. Inkomende nummers kunnen niet geblokkeerd worden.
Har. Wacht maar. Kijk eens naar http://frank.harvard.edu/~coldwell/answering_machine/ , en skip door naar 'caller ID'.
pi_33983545
Het was alleen maar om het nummer van school en van mijn mentor te blokkeren maar is dus niet mogelijk, jammer.
Viva los Vatos Locos
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:02:31 #11
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_33983614
quote:
Dan moeten ze je beter inwerken. Het is namelijk wel mogelijk.
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
pi_33988526
*31* was dat toch?
pi_33988707
Da's dat je je eigen nummer niet laat zien.
pi_33993116
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:54 schreef joshus_cat het volgende:
Da's dat je je eigen nummer niet laat zien.
Ik had niet goed gelezen geloof ik
  vrijdag 13 januari 2006 @ 05:37:24 #15
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34002960
quote:
Als wat? Studentje die aan helpdesk zit en mensen urenlang aan de lijn laat hangen omdat je het zeker weet/heel zeker weet/toch begint te twijfelen, wacht even ik haal even iemand anders erbij, heeft u een momente? ''deuntje klinkt door''-momentje?

Is dus echt wel mogelijk. Alle nummers komen binnen en worden vanuit daar doorgetrokken naar het nummer wat gebeld is. Die nrs kun je er dus wel degelijk uithalen met alleen het nadeel dat dat nummer je dus helemaal niet meer kan bereiken. Wel eens in een hoofdruimte geweest van PTT?
Moet je doen, in Apeldoorn Centrum staat een mooie grote!

Ohja, ik doe ook het werk voor en telefoonbedrijf alhoewel dat gelukkig niet mijn hoofdtaak is.

Pfft, PTT-Kabels stinken dik de pan uit!!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:53:46 #16
61288 Duna
Still Going Strong
pi_34031446
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 05:37 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Als wat? Studentje die aan helpdesk zit en mensen urenlang aan de lijn laat hangen omdat je het zeker weet/heel zeker weet/toch begint te twijfelen, wacht even ik haal even iemand anders erbij, heeft u een momente? ''deuntje klinkt door''-momentje?

Is dus echt wel mogelijk. Alle nummers komen binnen en worden vanuit daar doorgetrokken naar het nummer wat gebeld is. Die nrs kun je er dus wel degelijk uithalen met alleen het nadeel dat dat nummer je dus helemaal niet meer kan bereiken. Wel eens in een hoofdruimte geweest van PTT?
Moet je doen, in Apeldoorn Centrum staat een mooie grote!

Ohja, ik doe ook het werk voor en telefoonbedrijf alhoewel dat gelukkig niet mijn hoofdtaak is.

Pfft, PTT-Kabels stinken dik de pan uit!!
Nee ik werk op de afdeling plaagtelefoontjes. Wij doen juist onderzoek naar de herkomst van bellers. Je kan helemaal geen 1 specifiek nummer blokkeren voor inkomende gesprekken. Maar als jij het beter weet dan mag jij mij vertellen hoe je dat je dat voor elkaar denkt te krijgen. Je kan dat wel leuk vertellen maar er is geen enkel telefoonbedrijf die dat wil doen voor 1 consument.

Overigens : Ik ben geen student, zit niet aan de telefoon, werk al 7 jaar fulltime.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_34032525
quote:
Je werkt bij Tele2?
pi_34032666
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef Duna het volgende:
Je kan dat wel leuk vertellen maar er is geen enkel telefoonbedrijf die dat wil doen voor 1 consument.
Nogal wiedes. een bedrijf als KPN gaat dat echt niet aanbieden als service, want ze weten dat iedereen dan meteen blacklists en whitelists gaat aanleggen voor telefoonnummers, met als gevolg dat o.a. callcenters de keet wel kunnen sluiten, waardoor 'n KPN ook een heel stuk inkomsten gaat missen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')