WTF is dat voor gehucht waar men met gasflessen werkt??? Geen aardgas aansluiting???quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef KNAK het volgende:
* KNAK klaagt gelijk ook maar even dat nu z'n fles leeg is
dat ding heeft het hele huis vol laten lopen met gas
Maar ik ben er nog![]()
Maar wel internetquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:03 schreef gateway het volgende:
[..]
WTF is dat voor gehucht waar men met gasflessen werkt??? Geen aardgas aansluiting???
Indiaquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:03 schreef gateway het volgende:
[..]
WTF is dat voor gehucht waar men met gasflessen werkt??? Geen aardgas aansluiting???
Tuurlijk, knak in indiaquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whaha het is nog echt zo ook! (toch?
)
!
KNAK aan het gasquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:47 schreef Chriz2k het volgende:
Hamas, hamas.
Voor mij is het puur voor de BBQquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef KNAK het volgende:
Ik heb onder het aanrecht ruimte voor dat ding..... het keukenblad, 1 of andere steensoort zit een gat in en daar verdwijnt het slangetje in
daaronder die cylinder
Ik had ook de mogenlijkheid voor plaatsing op balkon... daar ga ik het maar eens over hebben met de landlord, aangezien dit een beeeeetje link is
ik ook 20 liter.... denk nu wel 3/4e minder![]()
Het is hier al vrijdag...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:19 schreef KNAK het volgende:
3.5 uur met mijn favo-kwartaal-tripland ' Thailand' is het 2 uur met Thailand dan voor jou?
Hoe is 't weer daar? ben net terug uit NL en zweet me de penenheb daar in de sneeuw gelopen
![]()
![]()
Dinnertime![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |