Ja heb ik idd al geprobeerd, maar niks te vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:01 schreef DeHovenier het volgende:
Vaag
Heb je al geprobeerd om op Google te zoeken met het mobiele nummer?
Ik wist niet meer hoe dat moestquote:
Sorry, geen informatie beschikbaar voor de URL www.tralafraga.comquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:04 schreef DeHovenier het volgende:
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial_s&hl=nl&q=Tralafraga&meta=&btnG=Google+zoeken"
1 resultaat in Google is toch wel opvallend
Gooi eens wat in een vertaalmachine danquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:10 schreef Biancavia het volgende:
Als je op trala en fraga zoekt kom je wel op Spaanse sites uit.
Daar komt niets uit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gooi eens wat in een vertaalmachine dan
Zeer verdachtquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:58 schreef DC het volgende:
Ik kreeg net een beetje een vreems smsje van een voor mij onbekend nummer waar ik weinig van kan maken. Ik heb al terug gebeld, maar er werd niet opgenomen.
Is er hier iemand die goed in raadsels is of deze al kent:
2+2=4, the bird sits in a tree,Tralafraga, you don't know, do you? Be patient... ps. We are very friendly so don't worry at all (en dan mijn voornaam)
I
Ik moest er ook aan denken, vooral het gedeelte "we are friendly". Hoewel dat juist ook weer verdacht is vind ik vaak.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:30 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik denk dat het buitenaardse wezens zijn die contact met je zoeken!
Die zullen toch wel een betere manier hebben om contact te zoeken dan te sms'en gok ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:30 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik denk dat het buitenaardse wezens zijn die contact met je zoeken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |