moussy, prachtig! cas heeft op die onderste wel iets aziatisch. ik scrollde er van onderaf naartoe en dacht 'hey wat is dat voor lief chineesje?' nu ik de blonde krullen er weer bij weet kan ik me dat bijna niet meer voorstellen maar toch.
Cas heeft ook wel ietwat samenknepen oogies hoor, dus zo raar klinkt het niet Ik irriteer me aan de achtergrond van de foto van René, anders was ie best mooi geweest denk ik.
Stapt Anna al wat Bix? Deze foto is net alsof ze zich zo omdraait en wegloopt gave kleur keuken trouwens!
Myrthe vlotte tante Tomas lekker bekkie Bolletje Maria Amber cutest girl in town Tongetje van Aaron zo lieffffffffffffffffff Suus mooie dame Djulian een echte pretletter vindt Rene mooie meid achtergrond wegpoetsen mous Cas lekkere vent anna wat ga je toch hard meissie gave keuken
Anna wat ben je lang als je daar al bij kan ..... knopjes zijn ook heel erg leuk
Renee, wat een mooie foto
Naar de kapper Vooraf....nee, een lachje kan er niet af alle afleidings benodigdheden bij de hand Maar ik heb helemaal geen zin meer om het resultaat te laten zien...veel te moe!
Het was vandaag een mooie winterdag, en Noah was vanochtend om half 5 al wakker dus lekekr met hem naar buiten gegaan om hem lekker moe te maken. Zonder buggy, hij moest maar lopen (het was om de hoek )
De glijbaan vond ie helemaal geweldig! Hadden we al vaker geprobeerd maar meestal vond ie er maar weinig aan. Nu vond ie het echt het einde Hij ging zelfs met losse handjes Moest ik hem alleen beetje opvangen omdat ie anders achterover zou vallen op het einde
Dit zijn misschien voorlopig wel de laatste foto's van Noah want de digicam is stuk!
[ Bericht 5% gewijzigd door texelonia op 14-01-2006 17:57:17 ]
Ik heb ook nog wat nieuwe foto's van Emma gevonden:
Nieuwe muts gekocht:
Ff geiten op papa's schoot.
spencer gemaakt door oma van smurfinnetje. ik vind dat haar hoofd zo klein lijkt, net als dat mannetje in Men in Black wiens hoofd eraf wordt geschoten
Begin maar gewoon, op hoop van zegen. Begin maar gewoon,hier en nu. Je kunt niet alles voorzien. Begin er maar gewoon aan te werken.
Ik ben foto's aan het uplaoden en denktelkens ...ohwjaaaa, die en die...en die ook ! Hier dus nog een Jordy met zijn overgroot oma en wat is ze mooooooooooooooooi, die ballerina
[ Bericht 4% gewijzigd door Githa op 14-01-2006 20:46:31 ]
Ze heeft hele schrale rode wangen dankzij de laatste kiezen Ook al de hele week dunne broeken, maar vandaag was dat weer gewoon, dus hopenlijk is het ergste achter de rug.