Jullie schelen ruim 3 jaarquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jullie schelen ruim 3 jaarMot kunnen toch?
Nee hoor..maar zelfs voor een hete nacht schijnt leeftijd een issue te wordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik zeg dat ze er ok uitziet en jij verwacht dat er een heftige relatie volgt?![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor..maar zelfs voor een hete nacht schijnt leeftijd een issue te worden![]()
Precies, maakt niet uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:27 schreef RnB-girliej het volgende:
Hoe ik in beeld was vond ik wat minder haha, maar ach heb der verder ook gewoon schijt aan![]()
![]()
maar dat mailadres kan geen kwaad hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor..maar zelfs voor een hete nacht schijnt leeftijd een issue te worden![]()
Dankjequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies, maakt niet uit.
Leuke foto's hoor.![]()
Welkom bij FOKquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:27 schreef RnB-girliej het volgende:
Jah dat was ik![]()
![]()
Hoe ik in beeld was vond ik wat minder haha, maar ach heb der verder ook gewoon schijt aan![]()
![]()
Was wel leuk om te doen opzich haha, alleen zou ik een 2e keer iets kalmer doen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Timmai het volgende:
[..]
Hallo![]()
(en dan heb ik het niet over Karlijn)
beetje tutjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze ziet er niet echt geweldig uit op deze foto![]()
I second thatquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat zien Raffa en Angelique er raar uit!
Ja, die dus! Ze deed me al aan iemand denken op die foto.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Raffa lijkt een beetje op Samantha Mumba(hoe kom ik erop
)
van THe Ring?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:53 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla doet me denken aan Samara.
Hhaha inderdaad..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:55 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als ze dat haar voor haar ogen zou doen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |