quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik schijt altijd in bad, geen papier nodig
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Volgens je profiel heb je geen vrouw, dus verklaar je naderquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:09 schreef EL_REY het volgende:
ik poep niet
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:18 schreef ShadowFax het volgende:
afhankelijk van de samenstelling van mn stront
Fucking walgelijk echtquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:27 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
![]()
jah precies...maar als je poept niet te lang w8en met afvegen, want dan gaat het drogen en als je afveegt, dan veeg je niks af en dan denk je dat je kont schoon is , terwijl al het stront nog aan je achterste hangt...droog dan he.
whehe, besjes plukkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:27 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
![]()
jah precies...maar als je poept niet te lang w8en met afvegen, want dan gaat het drogen en als je afveegt, dan veeg je niks af en dan denk je dat je kont schoon is , terwijl al het stront nog aan je achterste hangt...droog dan he.
oh jij kotst dus, of je hebt je darmen aangesloten op de benzinetank van je bromfiets voor extra brandstof, en maakt daarom zulke hendig sjieke slips.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Schijten
Nee nee daar ben ik een tijdje mee geleden mee gestopt
Kijk met mensen zoals jou praat ik graag, zoeen mensen hoef je niks te zeggen en ze snappen de shit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:30 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
oh jij kotst dus, of je hebt je darmen aangesloten op de benzinetank van je bromfiets voor extra brandstof, en maakt daarom zulke hendig sjieke slips.
gaat dat niet bloedenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:12 schreef boertie het volgende:
schuur gewoon met me anus over de stoeprand. Het moet wel goed werken want m'n hond doet het ook.
Tubgirlmanquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Meestal de bobbeltjes kant, maar soms staan er van die roze dingen op geprint, wil natuurlijk geen roze reet hebben, dus dan maar de kuiltjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:16 schreef ElCondor het volgende:
Wat ik me afvraag: gebruik je de bobbeltjes kant van het papier, of juist die met kuiltjes? Als het papier met reliëf is natuurlijk hè?
valt wel mee. Moet je een oude en verweerde stoerand opzoeken. Deze zijn wat gladder en niet zo scherp als de nieuwequote:
Je bent zeker homoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:13 schreef amornl87 het volgende:
mijn aars heeft een zelfreinigende functie.
Zoals wel vaker, het gaat niet om de vraag, maar de antwoordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef nikky het volgende:
Zooooooo en deze vraag is ook nog noooooooooooooooooooit gesteld op FOK
Ben jij homo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef amornl87 het volgende:
En als de vellen op zijn, dan gebruik ik altijd nog t kokertje van de wc-rolzo!
Ben jij belangrijk?quote:
Zeer scherpe vraag. Mijn antwoord is bevestigend.quote:
Goed zo. 2de vraag Ben jij Autist?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:37 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Zeer scherpe vraag. Mijn antwoord is bevestigend.
Ja heb ik ook gezien, met die vredelievende poppetjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef Phibbels het volgende:
Ik stop mijn vreten in mijn reet en kots de poep zo weer uit. Heb ik gezien op TV was een educatief tekenfilmpje denk ik.
Tip: nadat je hebt doorgetrokken loopt de stortbak automatisch weer vol, en kan je nog een keer doortrekken. Dus als je heel veel papier wil/moet gebruiken, trek halverwege even door, veeg verder af, wacht even tot de bak weer vol is en trek de tweede helft door. Voila!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef Reneuh het volgende:
De zeik is dat je altijd rekening moet houden met de capaciteit van de wc. Op een gegeven moment krijgt de wc t niet meer doorgespoeld en dan verstopt de boel..
Botol cebok pwndquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef Casperrrr het volgende:
Mijn moeder komt uit indonesie. Daar cebocken ze. Met een fles. Wij hebben thuis een mini douche op het toilet. Daar speol je zo je aars mee schoon.![]()
Maak jij proppen van je wc-papier? Ik vouw het altijd dubbel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:57 schreef iamredleader het volgende:
Nee, van tevoren maak ik geen stapeltjes, maar wel als het zover is proppen van 3 of 4 vellen.
Ja, een soort van vouw-prop. Niet echt een proffel, meer een prop die netjes gemaakt isquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:07 schreef EricG het volgende:
[..]
Maak jij proppen van je wc-papier? Ik vouw het altijd dubbel.
Dat vind ik echt vies, weet je dat?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:23 schreef brood_korst het volgende:
Ik doe altijd 1 velletje dan maak ik in het midden een gat voor mijn vinger, daar krab ik mijn anus mee schoon en de binnen kant even gelijk.
En dan als ik klaar ben trek ik mijn vinger terug door dat gatin het wc papier en veeg ik me vinger een beetje schoon
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef angelfist het volgende:
Okee, heb ik een vraag, eentje die ik al regelmatig heb gesteld(maar nog niet hier) en waar ik nog steeds geen zinnig antwoord op heb gehad:
WAAROM PRATEN MANNEN IN GODSNAAM ZO VAAK OVER HUN ONTLASTING!!!
er is onderzoek naar gedaan en daaruit is gebleken dat proppen schoner is(stond iig op onze BNN kalender)quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:07 schreef EricG het volgende:
[..]
Maak jij proppen van je wc-papier? Ik vouw het altijd dubbel.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:14 schreef angelfist het volgende:
[..]
er is onderzoek naar gedaan en daaruit is gebleken dat proppen schoner is(stond iig op onze BNN kalender)
WAAROM PRATEN VROUWEN IN SATANSNAAM ZO VAAK OVER HUN MENSTRUATIE!?!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef angelfist het volgende:
Okee, heb ik een vraag, eentje die ik al regelmatig heb gesteld(maar nog niet hier) en waar ik nog steeds geen zinnig antwoord op heb gehad:
WAAROM PRATEN MANNEN IN GODSNAAM ZO VAAK OVER HUN ONTLASTING!!!
WEER GEEN ZINNIG ANTWOORDquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
daarom. Omdat het lekker is. En omdat er altijd mensen zijn die zo reageren met hun caps-lock
![]()
Heb je mij ooit over mijn menstruatie zien praten?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:15 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
WAAROM PRATEN VROUWEN IN SATANSNAAM ZO VAAK OVER HUN MENSTRUATIE!?!![]()
Die zijn fijn jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:22 schreef Dibbl het volgende:
zwitsal babybillen doekjes \o/
wtf je bent zeker een travoquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:22 schreef angelfist het volgende:
Ik blijf het raar vinden.
Maar ja, ik ben een vrouw en wil niet dat iedereen weet wat ik met mijn ontlasting doe.
iamredleader: je vergeet sex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |