quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik schijt altijd in bad, geen papier nodig
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Volgens je profiel heb je geen vrouw, dus verklaar je naderquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:09 schreef EL_REY het volgende:
ik poep niet
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:18 schreef ShadowFax het volgende:
afhankelijk van de samenstelling van mn stront
Fucking walgelijk echtquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:27 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
![]()
jah precies...maar als je poept niet te lang w8en met afvegen, want dan gaat het drogen en als je afveegt, dan veeg je niks af en dan denk je dat je kont schoon is , terwijl al het stront nog aan je achterste hangt...droog dan he.
whehe, besjes plukkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:27 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
![]()
jah precies...maar als je poept niet te lang w8en met afvegen, want dan gaat het drogen en als je afveegt, dan veeg je niks af en dan denk je dat je kont schoon is , terwijl al het stront nog aan je achterste hangt...droog dan he.
oh jij kotst dus, of je hebt je darmen aangesloten op de benzinetank van je bromfiets voor extra brandstof, en maakt daarom zulke hendig sjieke slips.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Schijten
Nee nee daar ben ik een tijdje mee geleden mee gestopt
Kijk met mensen zoals jou praat ik graag, zoeen mensen hoef je niks te zeggen en ze snappen de shit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:30 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
oh jij kotst dus, of je hebt je darmen aangesloten op de benzinetank van je bromfiets voor extra brandstof, en maakt daarom zulke hendig sjieke slips.
gaat dat niet bloedenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:12 schreef boertie het volgende:
schuur gewoon met me anus over de stoeprand. Het moet wel goed werken want m'n hond doet het ook.
Tubgirlmanquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef lurf_doctor het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |