quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:58 schreef Stiffmaster het volgende:
TS zal beginnen:
We kwamen een keer terug van training en ondergetekende liet er één waaien in de auto....gevolg was dat de bestuurder met zijn hoofd uit het raam zat te rijden en de passagiers achterin al kokhalsend thuis zijn gekomen![]()
Dit is een jaar of 10 geleden....![]()
En Robertje die 12 dagen zijn poep ophoudt om bij mij thuis te komen schijten....quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:59 schreef Robertje het volgende:
Je ruikt nog steeds na deze scheet.
So?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je loopt 3 jaar achter.
Wat sneu voor die gast....quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:04 schreef Topmaat het volgende:
Nou ik zal je eens vertellen.
Ik kwam een keer terug van een training, en eentje van ons liet er een waaien in de auto.
Het gevolg: de bestuurder was met zijn hoofd uit het raam aan het rijden. En de andere passagiers (waaronder ik) die achterin zaten, zijn al kokhalsend thuisgekomen.
Het was een jaar of 10 geleden. Als we hem zien beginnen we bijna weer te kokhalzen. We hebben hem weggepest uit de groep, hij heeft geen vrienden meer en hij stinkt nog steeds een uur in de wind.
Jij kan het weten...jij ging er mee omquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:08 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ja best wel, volgens mij zit hij hier ook ergens op het fokforum.
Een echte dijenkletserquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:09 schreef Robertje het volgende:
Die bilmaat is wel erg grappig
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:12 schreef sinemet het volgende:
Bij trugkomst van vakantie in turkije reden we met zn allen in een busje naar huis. Mn nichtje droeg nog luiers. Toen moest ik me er toch ene laten maar kon moeilijk rijdende busje uit. Toen iedereen de ranzige lucht rook werd t busje aan de kant gezet en dachten ze dat mn nichtje t was dus gingen ze dr luier verschonen. Maar die was nog schoon. Durfde niet te zeggen dat ik t was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |