abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33974707
TS zal beginnen:

We kwamen een keer terug van training en ondergetekende liet er één waaien in de auto....gevolg was dat de bestuurder met zijn hoofd uit het raam zat te rijden en de passagiers achterin al kolkhalsend thuis zijn gekomen

Dit is een jaar of 10 geleden....
bla bla bla......
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:59:29 #2
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_33974755
Je ruikt nog steeds na deze scheet.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_33974781
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:58 schreef Stiffmaster het volgende:
TS zal beginnen:

We kwamen een keer terug van training en ondergetekende liet er één waaien in de auto....gevolg was dat de bestuurder met zijn hoofd uit het raam zat te rijden en de passagiers achterin al kokhalsend thuis zijn gekomen

Dit is een jaar of 10 geleden....
bla bla bla......
pi_33974827
aaahh

Vroeger, toen je nog bij klasgenootjes ging logeren.
Wij deden het "schetenspel". Omstebeurt en kijken wie de hardste kon laten
Op een gegeven moment ging dat gruuwlijk fout. Er kwam een scheet van een seconde of 30 en het raam MOEST daarna open. Die graflucht ging er echt niet uit.

Benk ff blij dat het mijn kamer niet was
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_33974842
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:59 schreef Robertje het volgende:
Je ruikt nog steeds na deze scheet.
En Robertje die 12 dagen zijn poep ophoudt om bij mij thuis te komen schijten....
bla bla bla......
pi_33974844
Je loopt 3 jaar achter.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:02:46 #7
60716 ShadowFax
error 404. Page not found
pi_33974891
iedereen kent het geval wel dat je inwendig niet al te lekker bent.
op een gegeven moment moet je een scheet laten en dat gaat goed...
vol vertrouwen laat je er 101 minuten nog een waaien, maar het wordt al gevaarlijker...
en niets vermoedend ongeveer een uur laten herhaal je het grapje nog eens maar toen was het (p)oeps, juist ja, je broek vol
pi_33974945
toen me vriedin een sheet liet daarna zei sex om goed te maken
pi_33974953
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je loopt 3 jaar achter.
So?
bla bla bla......
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:04:50 #10
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_33974982
Nou ik zal je eens vertellen.
Ik kwam een keer terug van een training, en eentje van ons liet er een waaien in de auto.
Het gevolg: de bestuurder was met zijn hoofd uit het raam aan het rijden. En de andere passagiers (waaronder ik) die achterin zaten, zijn al kokhalsend thuisgekomen.

Het was een jaar of 10 geleden. Als we hem zien beginnen we bijna weer te kokhalzen. We hebben hem weggepest uit de groep, hij heeft geen vrienden meer en hij stinkt nog steeds een uur in de wind.
Zo niet, dan toch...
pi_33975031
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:04 schreef Topmaat het volgende:
Nou ik zal je eens vertellen.
Ik kwam een keer terug van een training, en eentje van ons liet er een waaien in de auto.
Het gevolg: de bestuurder was met zijn hoofd uit het raam aan het rijden. En de andere passagiers (waaronder ik) die achterin zaten, zijn al kokhalsend thuisgekomen.

Het was een jaar of 10 geleden. Als we hem zien beginnen we bijna weer te kokhalzen. We hebben hem weggepest uit de groep, hij heeft geen vrienden meer en hij stinkt nog steeds een uur in de wind.
Wat sneu voor die gast....
bla bla bla......
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:06:27 #12
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_33975048
Oh dat was in groep 8 van de basisschool, en we hadden dan in het dorp een jeugdhonk waar we 1 keer in de maand naartoe gingen. We waren die avond even naar buiten, en een maat van mij moest een scheet laten dus hij dat dan. Zegt ie zo van: oe, dat was een natte en het was ook echt zon borrelscheet om het zo maar te zeggen . Ik lachte me echt kapot
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:08:09 #13
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_33975119
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:05 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

Wat sneu voor die gast....
Ja best wel, volgens mij zit hij hier ook ergens op het fokforum.
Zo niet, dan toch...
pi_33975176
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:04 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

So?
Hippie.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:09:47 #15
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_33975195
Die bilmaat is wel erg grappig
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_33975208
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:08 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Ja best wel, volgens mij zit hij hier ook ergens op het fokforum.
Jij kan het weten...jij ging er mee om
bla bla bla......
pi_33975265
Pfffffft
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:12:31 #18
84215 sinemet
Never give up hope....
pi_33975285
Bij trugkomst van vakantie in turkije reden we met zn allen in een busje naar huis. Mn nichtje droeg nog luiers. Toen moest ik me er toch ene laten maar kon moeilijk rijdende busje uit. Toen iedereen de ranzige lucht rook werd t busje aan de kant gezet en dachten ze dat mn nichtje t was dus gingen ze dr luier verschonen . Maar die was nog schoon. Durfde niet te zeggen dat ik t was .
pi_33975291
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:09 schreef Robertje het volgende:
Die bilmaat is wel erg grappig
Een echte dijenkletser
bla bla bla......
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:12:57 #20
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_33975302
haha ik ook een keer haha
was vet haha lachen jongen en toen haha

HAHAHAH

___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
pi_33975310
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:12 schreef sinemet het volgende:
Bij trugkomst van vakantie in turkije reden we met zn allen in een busje naar huis. Mn nichtje droeg nog luiers. Toen moest ik me er toch ene laten maar kon moeilijk rijdende busje uit. Toen iedereen de ranzige lucht rook werd t busje aan de kant gezet en dachten ze dat mn nichtje t was dus gingen ze dr luier verschonen. Maar die was nog schoon. Durfde niet te zeggen dat ik t was.
bla bla bla......
pi_33975338
Toen ik nogal buikkramp had en aan de race was...

'k was blij dat het daadwerkelijk een scheet was.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:14:40 #23
138453 Kaneelstok
Free fall flow, river flow
pi_33975372
wij kwamen eens terug van een wedstrijd, en iemand ging moonen met zn reet uit het raam, liet ie per ongeluk een behoor natte scheet... waardoor als zijn poepsap op de achterliggende auto kwam... met als gevolg dat die bestuurder uit het raam moest kotsen...dus als dat kots kwam op de achterliggende auto..met als gevolg dat die bestuurder uit het raam moest kotsen....dus als dat kots kwam op de achterliggende auto..met als gevolg dat die bestuurder uit het raam moest kotsen...dus als dat kots kwam op de achterliggende auto..met als gevolg dat die bestuurder uit het raam moest kotsen....dus als dat kots kwam op de achterliggende auto..met als gevolg dat die bestuurder uit het raam moest kotsen...dus als dat kots kwam op de achterliggende auto..met als gevolg dat die bestuurder uit het raam moest kotsen....dus als dat kots kwam op de achterliggende auto..met als gevolg dat die bestuurder uit het raam moest kotsen...dus als dat kots kwam op de achterliggende auto..met als gevolg dat die bestuurder uit het raam moest kotsen....dus als dat kots kwam op de achterliggende auto..met als gevolg dat die bestuurder uit het raam moest kotsen...dus als dat kots kwam op de achterliggende auto..met als gevolg dat die bestuurder uit het raam moest kotsen....dus als dat kots kwam op de achterliggende auto..met als gevolg dat die bestuurder uit het raam moest kotsen...

als=al
bier, worst, psychedelica, muziek en sex
pi_33975380
Ik vande week in de trein , zo'n dubbeldekker ik was met mijn vriendien , ik liet een lange zachte maar erg intense wind , na enkele seconden was de hele coupé stil , en gaven de mensen een vrouw met haar kleine slapende kind stilletjes de schuld
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:15:16 #25
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_33975407
DIe ene scheet zal ik nooit meer vergeten!

Tijdens de befaamde Sneekweek, samen met 2 studiegenoten een fijn weekeindje zeilen. Ff bier en aanverwanten halen in de AH. Loop je daar met z'n 3en in je korte broek, laat er eentje werkelijk een knetterend harde scheet! Midden in een overvolle supermarkt! Ikzelf ben een tijdje bij de tijdschriften gaan staan, in een boekje gaan staan bladeren, terwijl ik het niet meer had van het lachen, de schetenlater met een rooie kop achterlatend in zijn gangpad. Legendarisch!
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')