Als die golfgame Everybody's Golf is moet je daar voor gaan!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef Gamer_V het volgende:
Zo'n beetje bij alle winkels waar ze de psp verkopen. (Bij mij inde buurt in ieder geval) Intertoys, Bart Smit, Dixons, Futurezone, Media Markt. Je mag kiezen uit 8 games. Helaas voor mij zit gta er niet bij.
Je kunt kiezen uit WipeOut Pure, Ridge Racer, Ape Academy, Medievil resurection, World Tour Soccer, Fired Up of F1 Grand Prix. (Ik weet, het zijn er 7. Er was dus ook nog een golfgame)
Misschien omdat het een tennisspel is?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef Morthill het volgende:
Zou ik ook gaan voor Wipeout. Waarom verkoopt Virtua Tennis zo slecht, niet genoeg fans of zo
Grappig, omdat tennis na voetbal de meest populaire sport is in Nederland. Er zijn meer dan 1 miljoen mensen die tennissen in NL. Wat is er mis met tennis gamesquote:Op zondag 29 januari 2006 01:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Misschien omdat het een tennisspel is?Ik bedoel... ik heb 'm ook niet, omdat het een tennisspel is!
Er wordt echt wel bewogen hoor, zeker nooit op hard of very hard gespeeld. Flink reachen is er zeker wel bij. Ik sta vaak zat gelijk onder druk na een service of andersom.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:48 schreef madjacksss het volgende:
ik vond Virtua tennis maar kut spelen
alleen de service al: hoe er ook geserveerd wordt, je hoeft niet te bewegen om de bal terug te kunnen slaan
dit terwijl de service in tennis toch een van de belangrijkste wapens is
Klopt. Ik speel lumines vaker. En zelfs dat speel ik niet vaak. Ik wil weer een reden hebben om vaker op m'n PSP spelen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef renz0r het volgende:
Iedereen promoot wipout hier, maar ik vind dat spel zelf tergend saai worden na een tijdje.
Ach, ben er geen ster in, laat ik dat voorop zetten, maar toch pakte het mij niet.
Tuurlijk het is mooi en flitsend, maar toch word het eentonig.
Het speelt niet slecht, maar met de gewone PS2 analoge stick speelt toch altijd nog iets beter.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef H.Flick het volgende:
Speelt PES een beetje hetzelfde als de console PESsen?
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/19979/quote:Bij de vele consoles en uiteraard op de PC kennen we het al: de demo's. Gratis spellen die niet compleet zijn maar waarmee de makers je een voorproefje willen geven van het hele orginele spel. Die dingen zijn helaas nog niet eerder apart op een UMD disk geweest voor een PSP spel. Er zijn alleen maar demo's in een spel geweest maar nog niet eerder apart op een UMD schrijfje. Sony heeft daar nu verandering in gebracht en brengt vanaf nu geregeld demo's op UMD disk uit in Amerika. De eerste game is reeds verkrijgbaar. Het gaat om de game Pursuit Force die in de Verenigde Staten nog niet uit is. Binnenkort wil Sony ook van onder andere Syphon Filter en Tokobot demo's uitbrengen. De gratis spellen kan je halen bij de lokale gameboer of door je PSP te registreren. Wanneer wij europeanen ook van demo's kunnen genieten, wil Sony nog niet bekend maken.
Inderdaad! Waarom moeilijk doen met UMD's?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:
da's wel tof, gratis demo's.
maar het kan nog makkelijker. downloadbare demo's voor op de memorycard. ik snap niet dat Sony daar nog niets mee gedaan heeft.
tsja,ik heb geen last van de analoge stick die op mijn psp zit. vind het eigenlijk wel lekker spelen. ik heb overigens geen ps2 dus misschien dat het daardoor komt.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:03 schreef SToRM81 het volgende:
Voor de knutselaars onder ons: http://www.i-hacked.com/content/view/211/62/
![]()
hahaquote:Op zondag 29 januari 2006 21:03 schreef SToRM81 het volgende:
Voor de knutselaars onder ons: http://www.i-hacked.com/content/view/211/62/
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |