Ik dacht dat je daarvoor eerst tot een bepaald punt in het spel voor moest komen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Je kunt op de site van rockstar een programma downloaden waarmee je ze van cd naar je psp kunt doen en dan in het spel kan afspelen maar het werkt heel slecht om de muziek naar de psp te zetten duurt ongeveer 1 uur per liedje ofzo en de grootte van de bestanden word ook nog is enorm groot niet aan te raden dus
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:34 schreef Morthill het volgende:
Verdorie, wil ik net weer Virtua Tennis oppakken, is mijn PSP kapot. GVD.
Da's dan weer jammer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
Je kunt op de site van rockstar een programma downloaden waarmee je ze van cd naar je psp kunt doen en dan in het spel kan afspelen maar het werkt heel slecht om de muziek naar de psp te zetten duurt ongeveer 1 uur per liedje ofzo en de grootte van de bestanden word ook nog is enorm groot niet aan te raden dus
FRS Utrecht (Overvecht) had 'm vanmiddag nog gewoon liggen... hij is niet overal uitverkocht joh.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:48 schreef H.Flick het volgende:
Is GTA nog ergens te koop? Dit is het enige spel dat me nog interesseert op de PSP, maar volgens mij is hij overal uitverkocht.
In Rotterdam e.o. heb ik hem niet meer kunnen vinden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:51 schreef JK het volgende:
[..]
FRS Utrecht (Overvecht) had 'm vanmiddag nog gewoon liggen... hij is niet overal uitverkocht joh.
Daar moet ik inderdaad nog kijken. Ik heb alles rondom het centrum al afgezocht, dat is makkelijker met de autoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij Media Markt Centrum gekeken? Die hadden vorige week nog volop in ieder geval.
ja is normaalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:54 schreef AversusZ het volgende:
excuses als deze vraag al eerder gesteld is, maar is het normaal dat er vrij veel speling bij de analoge stick zit? Als ik hem zeg maar helemaal naar links doe of andersom naar rechts zie je de ruimte erachter zitten zeg maar.
Het was me namelijk nog niet eerder opgevallen en onlangs is de PSP helaas uit me handen geslipt en op de grond gevallen en ik vroeg dus of dit daardoor kwam.
Werkt die cheatdevice via eboot ? Lijkt me sterk dat het normaal werkt vanuit 'Game'quote:Op zondag 22 januari 2006 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
In-game ziet het er uiteraard tig keer beter uit. Video-opnames gaan met zeer beperkte framerate, en ik heb het aantal kleuren enorm omlaag gegooid om een acceptabele bestandsgrootte te krijgen
Gebruik het polsbandje, daar is het voor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:54 schreef AversusZ het volgende:
Het was me namelijk nog niet eerder opgevallen en onlangs is de PSP helaas uit me handen geslipt en op de grond gevallen en ik vroeg dus of dit daardoor kwam.
Op de YourPSP site staat dit telefoonnummer:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:59 schreef Morthill het volgende:
Heeft Sony eigenlijk nog een bereikbare klantenservice, want die op playstation.nl werkt niet en via een andere weg kreeg ik een mail terug dat mijn mail niet bezorgd kon worden
Daar gaat het ook om, mijn PSP is kaputovitch.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Op de YourPSP site staat dit telefoonnummer:
0495 574 817
Maar dit is dus alleen voor hardware problemen van de PSP.
Die heb er niet bij gehadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gebruik het polsbandje, daar is het voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |