En wat doen? Lezen? Zwemmen? Sociaal zijn? Het is vakantie, waarom zou jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:42 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker in de zon zitten bleekscheet
Zie ik nou Tales of Eternia voor 30/6 staan..... Het zal toch GVD niet waar zijn!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
http://www.psxextreme.com/home/release_dates.asp
alle release dates van dit jaar tot nu toe bekent !!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
En wat doen? Lezen? Zwemmen? Sociaal zijn? Het is vakantie, waarom zou je
je bent scholier, je leven bestaat maar uit vakantie manquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:51 schreef nlboy het volgende:
[..]
Kortom waarom zou ik niet mogen PSP'en? Daarvoor heb ik 'm o.a. voor gekocht voor in de vakantie.![]()
No comment.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:56 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
je bent scholier, je leven bestaat maar uit vakantie man![]()
is dit niet voor de VS?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:35 schreef number50 het volgende:
[..]
Zie ik nou Tales of Eternia voor 30/6 staan..... Het zal toch GVD niet waar zijn!!!![]()
Ja, die release lijst is voor de VS. Veel games die wij nog moeten krijgen zoals Socom staan er ook niet tussenquote:
Hehe, ja dan, ik ben student, en dan hangt het natuurlijk van je studie af, maar ik kan je verzekeren, Sterrenkunde is alles behalve een vakantie. Al denk ik niet dat ik als ik eindelijk in maart op vakantie ga ik nog ga gamen, ski vakantie tenslotte met mede studenten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:56 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
je bent scholier, je leven bestaat maar uit vakantie man![]()
Thank God.... dan staat Tales of Eternia nog steeds voor 9/2.... althans volgens ToTheGamequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ja, die release lijst is voor de VS. Veel games die wij nog moeten krijgen zoals Socom staan er ook niet tussen
Ik zie zeker een paar intressante games er tussen zittenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
http://www.psxextreme.com/home/release_dates.asp
alle release dates van dit jaar tot nu toe bekent !!
en ook behoorlijk wat games met een release datum van maart 2006 die nu al in de winkels liggen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zie zeker een paar intressante games er tussen zitten
Je kunt op de site van rockstar een programma downloaden waarmee je ze van cd naar je psp kunt doen en dan in het spel kan afspelen maar het werkt heel slecht om de muziek naar de psp te zetten duurt ongeveer 1 uur per liedje ofzo en de grootte van de bestanden word ook nog is enorm groot niet aan te raden dusquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nu GTA:LCS.
Hoe speel ik daar m'n eigen MP3's mee af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |