Godverdomme, wat ik gister nah weer heb meegemaakt. Ga zo chill uit werk (rotterdam) naar huis (Den Haag). Onderweg nog ff een groene rakker gerold om de tijd te doden op het station. Ik steek em dus op en begin te roken. Mja die jonko was op en ik ging de trein in. Eenmaal aangekomen in den haag, ren ik naar het perron om mijn tram te halen. Ik had em net op tijd en ging lekker zitten op de 2zitsbank. Dit duurde helaas niet lang. bij de Grote Markt stapte er me tog een dik wijf in. Zo een antilliaanse met zo een dikke antillianenreet. De tram was redelijk vol, en ik had de plek naast me afgeschermd met mijn tas. Die dikke zeug strompelt zo snel mogelijk naar deze plek, en claimt em. Terwijl de andere mensen er eerder waren. maar zij pleurt zo haar tassen erop en wijst ernaar. Ik zei zo: Jaa, mooi he die tas. Dat vond ze niet zo leuk
![]()
. Dus ik haalde em weg en zij kon zitten. Tot zover nix aan de hand, behalve dat ik wat minder ruimte had. Mja tis openbaar he. Op een gegeven moment, vind dit aardsgedrocht dat ze wel wat wijder kan zitten. Dus haar vetrollen kwamen tegen mijn been aan
![]()
. Ik ging iets minder breed zitten. Toen was et probleem voorbij. Alleen na een paar minuten, voelde ik de vetrollen weer. Toen zei ik of ze niet wat minder breed kon zitten. Toen werd ze boos en zei: ALS HET JE NIET BEVALT HAAL JE JE BEEN WEG !!! Dus ik was toen aardig pissig. Ik antwoordde hierop dan ook met: NIET BEVALT? ALS IK GVD MINDER BREED ZIT, KOM JIJ WEL MET JE BIGGEPOTEN TEGEN MIJ AAN. DAARNAAST RAAK JIJ MET JOUW BEEN HET MIJNE AAN, DUS HAAL JIJ EM OOK WEG. Toen was ze stil, en alle mensen keken ook echt zo
![]()
. Toen had ik geen last meer van haar. Totdat ze waarschijnlijk bij was gekomen van de publiekelijke vernedering. Ze duwde die dikke reet tegen mijn bovenbeen aan. GATVERDAMME
![]()
, ik voelde die bilspeelt zo zitten. Die was echt zo groot als de spleet in de Grand Canyon. Kankerranzig, gelukkig stapte ze uit eer ik wat kon zeggen
![]()
.
Pff, dat lucht op
Still Pimpin' .. Ahaaight