Pff wordt echt helemaal gek van mijn school
Doe MBO ICT opleiding in schagen, de leraren zijn echt zo slecht. Enigste echte vak dat ik heb nu is Cisco de rest is allemaal onzin zoals werkstukken maken over 2 websites vergelijken met elkaar qua kleur enz, om onze tijd te vullen ofzo
Voorbeeld Opdracht:
Opdracht 5: Processors
Achtergrond: Uiteraard dien je om een webwinkel te runnen te bezitten over een zware server.
Onderzoek van deze processors de samenhang met bovengenoemde programmeertalen die geschikt zijn om een website te bouwen. Doe dit in een tabel.
• Intel/AMD processors (zowel 32 als 64 bit)
• Sun Niagara
• PowerPc/Risc
• AS/400
Onderzoek ook aspecten zoals ondersteuning van 32 en 64 bit, kloksnelheid van de processors, prijs van de proc, leverancier, schaalbaarheid (clustering) en energieverbruik.
Beschrijf het begrip “hyperthreading” en hoe je dit kunt gebruiken om efficiënt een webwinkel te runnen. Beschrijf tevens de Opteron dual core en het voordeel wat deze chip biedt.
Beschrijf de niagara kern van Sun Sparc processorsen hoe je deze kunt gebruiken om efficiënt een webwinkel te runnen.
Noem enkele verschillen tussen Intel en RISC processoren. Welke van bovenstaande proc’s zijn RISC’s? (Overigens; waarom heeft de marslander een Risc processor en niet een Intel?)
Conclusie en advisering: Geef duidelijk aan waarom jij een bepaalde processor beter geschikt vindt om een webwinkel te “runnen”. Adviseer een processor aan.Snap jij m, of snap ik m?
Wat vinden jullie? ALLE opdrachten zijn zoiets als dit
Als je het mij vraagt, deze leraren verdienen het salaris niet voor dit soort les geven, opdrachtje en hele les zitten ze te stinken achter hun laptop. En over de opdrachten is echt niet nagedacht
Moest t ff kwijt
![]()
wordt stront ziek hier