abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:35:44 #1
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_33970331
Ik heb een paar oude noren gekregen en ik vroeg me af hoe ik ze in goede conditie houdt.

Ik ben nogal een leek kwa schaatsen.... (ik kom vooruit en val niet, is al een hele prestatie voor me)

Ik voel dat ze nogal vettig zijn, moet ik ze invetten na gebruik? en/of eerst het vet eraf poetsen voor ik ermee het ijs opga?

tips graag!

mvg.
pi_33970501
Na het schaatsen gelijk droog maken met een handdoek, je beschermers er goed om heen dragen, regelmatig laten slijpen en in het vet zetten.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_33970518
Ik vet ze na de winter in en ze doen het elk jaar weer, ik laat ze af en toe slijpen, maar meer ook niet
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:00:44 #4
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_33971031
slijpen ( ook de bolling )
na schaatsen afdrogen en beschermers er om.
daarna thuis. goed drogen/opdrogen in katoenen lapjes op droge plaats zetten ( NIET VOOR/BIJ/OP de kachel )
de schoen gewoon zoals je eigen schoenen
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:04:28 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_33971120
Oh schaatsen bedoel je? Dacht hoe verzorg ik Noren
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_33971170
Ik zou ze eerst laten slijpen (dit kan meestal wel laten doen bij de ijsbaan), tenzij je dit zelf doet, let hierbij wel op de ronding!
Even invetten voordat je gaat schaatsen, worden ze lekker soepel van.
Als je klaar bent altijd de ijzers afdrogen, en beschermers erom.
Als het goed is kan je met je oude noren weer een tijdje verder.
Hertz addict 2 the max
pi_33971267
Na het schaatsen droog maken met een (hand)doek. Verder aan het begin van het seizoen de schoen invetten en aan het einde van het seizoen de schaats goed schoon maken en het ijzer licht insmeren met vaseline.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_33972137
Berg je schaatsen in elk geval niet op op een plek waar het in de zomer erg warm wordt (zolder oi.d.)
De ijzers kunnen dan krom trekken.
met blanke klewang
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:04:50 #9
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33972956
topic opgeschoond, het staat niet in ONZ
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')