En je had nog wel zo'n zin om weer aan 't werk te gaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef babette21 het volgende:
mén, ik word met de minuut chagrijniger hier...............![]()
werken is niet leuk als je geen kant op kan...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:51 schreef Svensational het volgende:
En je had nog wel zo'n zin om weer aan 't werk te gaan.
Oké, ze hebben dezelfde kleur. Maar je ziet 't niet. En een normaal mens zou er ook niet aan denken dat het dezelfde kleur zou zijn. Nou nou nou, wat een ontzettend leuk plaatje zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
moet je met dat zuignapding uit beide vlakken de kleuropnemen en naast elkaar zetten...
Ik had net tenminste nog een cliënt langs. Mocht ik even in de vergaderzaal zitten ipv achter mijn bureauquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
werken is niet leuk als je geen kant op kan...
hele dag op kantoor zo zonder huisbezoeken enzo.....
straks krijg ik nog aambeien van al dat zitten
dat bedoel ik... en daarom is ie niet leuk....quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef Svensational het volgende:
Oké, ze hebben dezelfde kleur. Maar je ziet 't niet. En een normaal mens zou er ook niet aan denken dat het dezelfde kleur zou zijn. Nou nou nou, wat een ontzettend leuk plaatje zeg.
Jezus!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik persoonlijk wel weer een leuke.
die blijft goed jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Wauw, hij werkte dit keer zelfs beter dan de vorige keer!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
! LOSER! Jij moet nog naar "school"!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Gadver, dat klinkt echt ranzigquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[voeg hier opmerking over MissBliss' grote, dikke kut in]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gadver, dat klinkt echt ranzig
Mijn kut is verre van ranzig
Die had toch veel korter haarquote:
En dat vraag je aan míj?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die had toch veel korter haar? Of is dit van voor BB?
BB Dido in FHMquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die had toch veel korter haar? Of is dit van voor BB?
17 16 jaar, Bupa.... 17 16 jaarquote:
Wát? 24 alweer?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
17 16 jaar, Bupa.... 17 16 jaar![]()
Ja, ik was jarig geweest remember...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát? 24 alweer?
Oh boy, I can't wait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |