Natuurlijk is het wel boeiend, aangezien het onmogelijk lijkt dat de vlakken dezelfde kleuren hebben!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
meestal zijn dit soort dingen wel leuk, maar deze vind ik ook niet boeiend
Donequote:
het lijkt niet alleen zo, het ís ook zo....quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:33 schreef Bupatih het volgende:
Natuurlijk is het wel boeiend, aangezien het onmogelijk lijkt dat de vlakken dezelfde kleuren hebben!
Als je het nou gewoon even uitlegtquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
het lijkt niet alleen zo, het ís ook zo....
dit is geen gezichtsbedrog ofzo, de uitleg klopt niet bij het verhaal
Dus ik moet nu net zo lang gaan kijken totdat ik zie dat ze dezelfde kleur hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vlakken A & B hebben ook dezelfde kleur.
Alleen lijkt dat niet zo.
Conclusie: gezichtsbedrog
NEXT
kut je hebt gelijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:38 schreef Bupatih het volgende:
De vlakken A & B hebben ook dezelfde kleur.
Like duh.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
kut je hebt gelijk
ik heb in paint gecheckt
niet alleen van jou, ik neem van niemand graag iets aanquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef Bupatih het volgende:
Moeilijk, hè, iets van mij aannemen?
Was dan eerst zélf op onderzoek uitgegaan (Paint), alvorens te zeggen dat het geen gezichtsbedrog is .quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet alleen van jou, ik neem van niemand graag iets aan
Niet in mijn Paint.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
kut je hebt gelijk
ik heb in paint gecheckt
edit: maar hij's níet leuk, vergeleken z'n soortgenoten
moet je met dat zuignapding uit beide vlakken de kleuropnemen en naast elkaar zetten...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:45 schreef Svensational het volgende:
Niet in mijn Paint.
*gniffel*quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
wijsneus.... weet ik heus wel....
mén, ik word met de minuut chagrijniger hier...............![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |