Morgen van 9 tot 2 heb ik het megadruk, daarna kan ik slapenquote:Op donderdag 12 januari 2006 04:18 schreef amayo het volgende:
Tja doorgaan dan maar denk ik! Hoop voor je dat je morgen een drukke dag hebt, anders kom je in een hele grote dip!
School stuff. Iets waar je 6 weken de tijd voor hebt, maar wat ik tot de laatste 2 dagen heb uitgesteldquote:Op donderdag 12 januari 2006 04:19 schreef amayo het volgende:
Wat voor rapport is dat toch??
Als je op bed gaat chillen dan val je zowiezo in slaap en dan slaap je misschien ff 2 uur en dan ben je helemaal verrot!Dat is iig geen optiequote:Op donderdag 12 januari 2006 04:19 schreef Bigs het volgende:
Maar wat is beter.. nu nog ff een beetje op bed liggen chillen met wat muziek, of zal ik nu verder gaan met m'n rapport nu ik nog (redelijk) scherp ben.
Hmm ik ken het, zo was ik ook altijd! haha!quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:20 schreef Bigs het volgende:
[..]
School stuff. Iets waar je 6 weken de tijd voor hebt, maar wat ik tot de laatste 2 dagen heb uitgesteldzoals gewoonlijk dus
quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:32 schreef Bigs het volgende:
Thanks voor de supportJullie lezen vanmiddag wel hoe het gegaan is!
Wow dat meen je niet! Op zich is dat wel een optie, want dan zit je nog neit in je REM-slaap, maar het is zwaar verrot om dan de wekker te horenquote:Op donderdag 12 januari 2006 04:42 schreef stinkpiel het volgende:
Tip van een prof-nachtwaker: slaap 15-30 min. dan heb je een soort brain-break
mazzels
Ik weet niet of ik advies aan moet nemen van iemand met zo'n naamquote:Op donderdag 12 januari 2006 04:42 schreef stinkpiel het volgende:
Tip van een prof-nachtwaker: slaap 15-30 min. dan heb je een soort brain-break
mazzels
Mensen die stinken op bepaalde plekken kunnen op zich wel goeie adviezen gevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 04:45 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik advies aan moet nemen van iemand met zo'n naamMaar het klinkt niet slecht. En om 6.40 kan ik waarschijnlijk zo in slaap vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |