Bestaan er niet ook van die magnetronkroketten? Of voor in de oven?quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:11 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dan resteert mij enkel de vraag hoe U de kroket klaar denkt te maken.
Radio?quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:10 schreef DeeCruise het volgende:
Het feit dat hij honger heeft? Ik persoonlijk snap niet hoe je t kunt...slapen met honger..Maar bon, welterusten![]()
-edit-
David bowie vs queen - under pressure...
Draaien toch best goede muziek snachts op yorin...
Is dat een retorische vraag?quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:12 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Bestaan er niet ook van die magnetronkroketten? Of voor in de oven?
Jij zit volledig in stilte straling van je monitor te absorberen? No thanks...ik ben aan t werk en prefereer dan muziek om me heen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Radio?
Radio is voor de inconsistenten...
En voor mensen die schipbreuk lijden in de nacht...
Die 'ruk' mag je hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jij zit volledig in stilte straling van je monitor te absorberen? No thanks...ik ben aan t werk en prefereer dan muziek om me heen...
Jezus christus fok is ingekakt vannacht...er is geen ruk te doen hier!
Héél toevallig, misschien, zou het een abbreviatie van een welbekende oorlogsfilm kunnen zijn, mogelijk?quote:
Werkeloos?quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die 'ruk' mag je hebben.
Voor de rest ben ik het eensluidend niet niet met je eens.
Het was de John Wayne die de grap weggaf,quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Héél toevallig, misschien, zou het een abbreviatie van een welbekende oorlogsfilm kunnen zijn, mogelijk?
UCHEfullmetaljacketUCHEquote:Op donderdag 12 januari 2006 04:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Héél toevallig, misschien, zou het een abbreviatie van een welbekende oorlogsfilm kunnen zijn, mogelijk?
Om maar te zwijgen van de sociale vaardigheden,quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:19 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Arbeidtechnisch gezien 'challenged'.
SJEESES ZIE IK ERUIT ALS IEMAND DIE EEN SIMPELE AFKORTING NIET BEGRIJPT???quote:
* DeeCruise mompelt iets over seksueel gefrustreerdquote:Op donderdag 12 januari 2006 04:22 schreef bolivian het volgende:
[..]
SJEESES ZIE IK ERUIT ALS IEMAND DIE EEN SIMPELE AFKORTING NIET BEGRIJPT???
LEG ME ELKE ACRONIEM VOOR EN IK ONTWAR HET VOOR JE!!!!!!EEN!!.
.
Allemaal? Dan zijn we wel even zoet, B!quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:22 schreef bolivian het volgende:
[..]
SJEESES ZIE IK ERUIT ALS IEMAND DIE EEN SIMPELE AFKORTING NIET BEGRIJPT???
LEG ME ELKE ACRONIEM VOOR EN IK ONTWAR HET VOOR JE!!!!!!EEN!!.
.
Nou, als jouw avatar ook maar lichtelijk in de buurt van de waarheid komt, ben ik je man!quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
* DeeCruise mompelt iets over seksueel gefrustreerd
Ik heb nog wel even,quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Allemaal? Dan zijn we wel even zoet, B!
Jij liever dan ik........quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:24 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nou, als jouw avatar ook maar lichtelijk in de buurt van de waarheid komt, ben ik je man!.
Slapen met honger is onmogelijk....Net spek met ei gebakken...Over 10 minuutjes richting huis en bed.....Dat zit dus wel goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 05:55 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik ga nu een hamburger maken en dan slapen, slapen met honger = kut
ben net wakker kerelquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:22 schreef guitarist.nl het volgende:
een kroket of een broodjebapau met knoflook saus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |