Gamen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:01 schreef peterh het volgende:
haha.. ik ben wel eens door wezen gamen tot 7 uur, waarna ik om 9 uur er alweer uit moest![]()
Niet goed voor je...![]()
Ik vind zuipen en de hele nacht door, stackers nemen, college uitzitten, thuis instorten eigenlijk meer hoe het hoort...quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gamen.En dan twee uur pitten. Wtf. Zuipen en de hele nacht door, tot in een college pitten. Dat is hoe het moet.
eensch...alleen echt fokked voor je hartslagquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:18 schreef skiczukie het volgende:
Komt op hetzelfde neer.Sommige mensen moeten na schooltijd nog werken.
Ephedra does the trick.
Ja precies, soms vind je hart het niet echt leuk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
eensch...alleen echt fokked voor je hartslag![]()
Wheheheh...quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:25 schreef AngrodTiwele het volgende:
[..]
Ja precies, soms vind je hart het niet echt leuk.
De laatste 2 dagen om 04.15 opgestaan voor mijn werk, nu jullie weer
Ik moet voor me werk de hele nacht wakker blijven, das ook niet mis :pquote:Op donderdag 12 januari 2006 04:25 schreef AngrodTiwele het volgende:
[..]
Ja precies, soms vind je hart het niet echt leuk.
De laatste 2 dagen om 04.15 opgestaan voor mijn werk, nu jullie weer
Ach, ik moet het voor mijn werk, en het betaald de rekeningen, ben benieuwd wat jij 'doet'quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:35 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wheheheh...
Loser!!!
Whehehe
Hehe..
Ha! Weer een mooie aanwinst voor de maatschappij!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gamen.En dan twee uur pitten. Wtf. Zuipen en de hele nacht door, tot in een college pitten. Dat is hoe het moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |