Gamen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:01 schreef peterh het volgende:
haha.. ik ben wel eens door wezen gamen tot 7 uur, waarna ik om 9 uur er alweer uit moest![]()
Niet goed voor je...![]()
Ik vind zuipen en de hele nacht door, stackers nemen, college uitzitten, thuis instorten eigenlijk meer hoe het hoort...quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gamen.En dan twee uur pitten. Wtf. Zuipen en de hele nacht door, tot in een college pitten. Dat is hoe het moet.
eensch...alleen echt fokked voor je hartslagquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:18 schreef skiczukie het volgende:
Komt op hetzelfde neer.Sommige mensen moeten na schooltijd nog werken.
Ephedra does the trick.
Ja precies, soms vind je hart het niet echt leuk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
eensch...alleen echt fokked voor je hartslag![]()
Wheheheh...quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:25 schreef AngrodTiwele het volgende:
[..]
Ja precies, soms vind je hart het niet echt leuk.
De laatste 2 dagen om 04.15 opgestaan voor mijn werk, nu jullie weer
Ik moet voor me werk de hele nacht wakker blijven, das ook niet mis :pquote:Op donderdag 12 januari 2006 04:25 schreef AngrodTiwele het volgende:
[..]
Ach, ik moet het voor mijn werk, en het betaald de rekeningen, ben benieuwd wat jij 'doet'quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:35 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wheheheh...
Loser!!!
Whehehe
Hehe..
Ha! Weer een mooie aanwinst voor de maatschappij!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gamen.En dan twee uur pitten. Wtf. Zuipen en de hele nacht door, tot in een college pitten. Dat is hoe het moet.
ik elke zaterdag om 4.45quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:25 schreef AngrodTiwele het volgende:
[..]
als je niet van jezelf houdt wel...quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:18 schreef skiczukie het volgende:
Komt op hetzelfde neer.Sommige mensen moeten na schooltijd nog werken.
Ephedra does the trick.
Veel verstand van ofni?quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je niet van jezelf houdt wel...
het is verboden en levensgevaarlijke troep
lees dit maar even: http://www.kwakzalverij.nl/php/display/ap/253/1quote:
Dat valt wel mee. Gezond is het niet. Maar of een beetje ephedra slechter is dan een heel dag koffie zuipen betwijfel ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
lees dit maar even: http://www.kwakzalverij.nl/php/display/ap/253/1
Waarom anderhalf uur tevoren opstaan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:57 schreef Maikuuul het volgende:
Aanstellereerst in de zomervakantie, moest ik om half 5 opstaan omdat we om 6 uur begonnen bij de C1000 whehe
dat zijn me nog eens tijden.
Eerst hendig sjieke slips makenquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom anderhalf uur tevoren opstaan?
Brood maken, haren doen, en jeh nog wat op de bank chillen. Anders word ik niet goed wakkerquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom anderhalf uur tevoren opstaan?
haren doen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Brood maken, haren doen, en jeh nog wat op de bank chillen. Anders word ik niet goed wakker
not impressedquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
lees dit maar even: http://www.kwakzalverij.nl/php/display/ap/253/1
dat heeft niks te maken met 1 ephedra op een feestje natuurlijk...quote:Op grond van de Amerikaanse en de eigen gegevens heeft de Canadese Gezondheidsdienst bepaald dat alleen middelen met een maximale dosering van 4 x 8 mg efedrine per dag en een aanbevolen maximale gebruiksduur van 7 dagen nog verkocht mogen worden.
fuckin' stemmingmakerij lijkt me...na 10 koppen thee moet ik hooguit onwijs nodig zeiken...quote:Sommige firma’s zijn al op andere ingrediënten overgegaan, b.v. een combinatie van bittere sinaasappel en groene thee. Het is echter de vraag of die wel veilig zijn. Een enkele pil bevat evenveel cafeïne als 10 kopjes thee!
Mensen die met droge haren op straat lopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
haren doen?
je bent toch geen wijf?
Wie doet dat dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die met droge haren op straat lopentotally n00b
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |