Bron? Link?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:42 schreef skiczukie het volgende:
Dat is afgeschaft. Helaas. Mooie herinneringen aan Testbeeld.
Om de TV te testen? Waarom is dat anders uitgevonden? Wie heeft het uitgevonden eigenlijk?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:43 schreef __Saviour__ het volgende:
da's tegenwoordig verspilling van zendtijd
waarom testbeeld als je ook sexlijnreclame's en belspelletjes kunt hebben?
Met een beetje fantasie kun je in elk circeltje met een paar stippen een gezichtje herkennen. Vreemd heh?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:44 schreef __Saviour__ het volgende:
met wat fantasie is dat eigenlijk net een gezichtje
http://en.wikipedia.org/wiki/PM5544quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:45 schreef bofneger het volgende:
[..]
Om de TV te testen? Waarom is dat anders uitgevonden? Wie heeft het uitgevonden eigenlijk?
zie hier!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie kun je in elk circeltje met een paar stippen een gezichtje herkennen. Vreemd heh?
Jah, ik meende die post ook hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zie hier!
[[url=http://xs63.xs.to/pics/06024/face.JPG]afbeelding][/url]
Okee. En het komt trouwens omdat je met vooral met je rechter hersenhelft 'kijkt'. Herkenning zoeken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:50 schreef __Saviour__ het volgende:
ja maar ik vind het gewoon tof om te tekenen in paint
ik hoor em nu nog als ik het plaatje zie, zo irritant wakker worden vergeet je nooitquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:43 schreef skiczukie het volgende:
Die piep ook.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:00 schreef MaceNL het volgende:
[..]
ik hoor em nu nog als ik het plaatje zie, zo irritant wakker worden vergeet je nooit
quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Mooi moment, om 's nachts van de kou omdat je zonder deken in slaap bent gevallen, wakker wordt, en dan die piep hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |