'quote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef synkronized het volgende:
Ik snap ook echt niet wat men hier mooi aan kan vinden, lijkt alsof het uit de coolcat komt ofzo (die glimmende jasjes).
Nep herken ik echt in 1 oogopslag.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:
SI raakt langzaam uit..
- wordt steeds meer nep gedragen
- te veel wannabe's dragen het
- het merk wordt te bekend.
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:44 schreef Bananenman het volgende:
Net als die ene feyenoord gast op dit forum tijd terug met de SI patch op z'n rechterarmEn het krijgt inderdaad wel steeds meer bekendheid...
En wij vinden Engelsen wannabe's met Lonsdale ^^quote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef cultheld het volgende:
De Engelsen zullen de Nederlanders wel wannabe's vinden
Uhm.. daar hadden ze het veel eerder dan hier hoor...quote:Op maandag 6 februari 2006 20:26 schreef Zjwegel het volgende:
[..]
En wij vinden Engelsen wannabe's met Lonsdale ^^
Waar zou dat Lons ook voor staanquote:Op maandag 6 februari 2006 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uhm.. daar hadden ze het veel eerder dan hier hoor...![]()
Uhm... nee...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:47 schreef Zjwegel het volgende:
Daar gaat het me niet om
Kijk eens naar het verschil in prijs en status van het merk
Lonsdale hier is SI daar, SI daar is Lonsdale hier
Lul niet zo dom?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:47 schreef Zjwegel het volgende:
Daar gaat het me niet om
Kijk eens naar het verschil in prijs en status van het merk
Lonsdale hier is SI daar, SI daar is Lonsdale hier
Uiteraard kan je niet alles mooi vinden, maar dat probleem heeft iedere kledinglijn. En tja, hoe men het ook went of keert: het blijft die ubergeile patch die het 'm doet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:56 schreef wh00t het volgende:
Zag laatst ook iemand lopen met een vest van SI en vond die wel erg mooi (ook qua stof), evenals sommige truien in dit topic. Maar veel dingen zijn ook echt afgrijselijk zeg... ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zou kopen als er geen badge en/of merk van SI had opgezeten.
Ik vind sommige dingen vans tone island ok helemaal niet mooi.. maar net als al gezegd dat heeft ieder merk.. en zijn ok vette si dingen zonder patch bijv vest waar je logo op je ondermouw hebt etcquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:56 schreef wh00t het volgende:
Zag laatst ook iemand lopen met een vest van SI en vond die wel erg mooi (ook qua stof), evenals sommige truien in dit topic. Maar veel dingen zijn ook echt afgrijselijk zeg... ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zou kopen als er geen badge en/of merk van SI had opgezeten.
gfo? tilburg casual?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:02 schreef Camplo het volgende:
Wie is die gast op Tilburg altijd met zo'n mega vet Stone Island vest?
Stone Island![]()
Als je pic post miss ken ik em wel aangezien ik meeste fanatieke supporters van willem 2 wel kenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:02 schreef Camplo het volgende:
Wie is die gast op Tilburg altijd met zo'n mega vet Stone Island vest?
Stone Island![]()
Dan kom je vast morgen wel naar Amsterdamquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:16 schreef gfo het volgende:
[..]
Als je pic post miss ken ik em wel aangezien ik meeste fanatieke supporters van willem 2 wel ken
mja uitpas verplicht = pasfoto .. en ben geen crimineel dus pasfoto krijgen ze niequote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:23 schreef Peter_Beense het volgende:
[..]
Dan kom je vast morgen wel naar Amsterdam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |