abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33961714
Je kent het programma "next" vast wel, het is een datingprogramma dat heel snel gaat. Er is een persoon (vaak een doorsnee hetero met een onsmakelijke kraterkop) die de keuze heeft uit 5 kandidaten om mee te gaan neuken, of zoiets. Bij wijze van spreken worden kandidaten al in de eerste seconde "genext", wat wil zeggen dat ze ongezien de tyfus mogen krijgen en oprotten van de kraterkop die de kandidaten selecteert.

Nu waren het vanavond geen gezonde hetero's die over mijn beeldbuis glibberden. Nee beste kijkbuisvrienden, de eerste kandidate was een ultieme lipsticklesbo. Deze heuse pot zag er niet slecht uit - hoewel een kratje voor het neuken geen kwaad zou kunnen - voor haar pot zijn. Lang en slank, donkerbruin lang haar, een redelijke smoel en voor een tientje aan make-up op haar toet. Al met al geen te versmaden brok, al was het alleen maar om je op af te rukken.

De tweede kandidaat daarentegen was een ontzettende relnicht. Deze kubusreet kwam vaak in de sportschool en nexte al meteen de eerste twee kandidaten, omdat die niet vaak genoeg sportschoolden of omdat hun tasje de verkeerde kleur had ofzo. Met de derde homosexueel ging hij een kuuroord in (is er iets gayer dan een kuuroord?) waar hij zich liet inpakken in een zeewierpakking of zoiets, waarschijnlijk voor een anti uit-zijn-reet-etter behandeling. Het zag er in ieder geval behoorlijk pisnichterig uit.

Tot zover het programma. Een pot die net nieuwe batterijen heeft kan ik nog zien. Een verwijfde flikker die met zijn handtasje zwaait zit al tegen de kotsgrens. Maar waarom moeten die nichten aan het einde van het programma elkaar zo nodig op hun smoel kleffen? Doe dat thuis! Stelletje vleesgeworden comdoomreclames. Ik zat net frieten te eten, ik had meteen geen honger meer.

Zoenende nextende relnichten

[ Bericht 0% gewijzigd door vogeltjesdans op 12-01-2006 01:03:13 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:59:10 #2
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_33961909
Nu al dergelijke wanhopige stunts halen om te shockeren en publiciteit halen. Ze zitten nog niet eens zo ver in de afleveringen.
Ik hoop dat het echt bijna voorbij is met die reality trend, want ze staan tegenwoordig verder van de realiteit dan ooit.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  donderdag 12 januari 2006 @ 01:31:23 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_33962541
Afstandsbediening stuk TS??
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_33963844
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:31 schreef Megumi het volgende:
Afstandsbediening stuk TS??
Hij had duidelijk vette vingers van de patatten.
pi_33963923
Ken ik niet
Have fun...
pi_33963993
wanneer is de hh?
dag
pi_33965503
gemist
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:46:21 #8
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_33966073
Wat is het probleem met 2 mannen die tongzoenen ?
Ik ben zelf geen homo en heb er ook absoluut geen gevoelend toe, maar als die 2 mensen gelukkig en verliefd zijn, waarom zou je er dan iets tegen hebben ?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_33966120
homo
Xbox Live: koenpijl
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:50:53 #10
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_33966146
Aardige OP, volgende keer het gescheld alleen wat proberen af te wisselen met argumenten oid.

Maar ik ken het programma niet, dus ik kan er niet over meelullen... Wat ik echter wel weet is dat zo'n beetje alles wat tussen 00.00 & 00.00 op tv komt eerst door John de Mol persoonlijk anaal verkracht word en dat tv kijken de moeite niet meer waard is.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_33966183
Deze proza is ware poezie.. en samen met het gebruik van het posticon scoor je een 5/5 op de klaagbaakkwaliteitstopicschaal!
Their eyes opaque.
pi_33966405
TV kijken zuigt zowieso, nooit iets op te zien. Als je leven zo weinig inhoud heeft dat je naar dingen kijkt op tv die je niet aanstaan moet je niet zeiken op een forum dat je je ergert aan 2 mannen die met elkaar zoenen. Zo lang het percentage van homozoenen op tv niet véél hoger wordt dan het percentage van de bevolking die homoseksueel is, heb jij maar verder te zappen zodra je zoiets ziet. Ik zat gisteren ook rustig SBS6 te kijken (geloof shownieuws ofzo) en zag toen ook ineens rechtsonder in beeld een PiP waarin Kim Holland met d'r man aan 't bekken was. Vind jij hier ergens een draadje van mij waarin ik hierover klaag? Nee! Hoe onsmakelijk dat ook oogde...
Why men cheat? The same reason as dogs lick their balls, because we can...
pi_33966746
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:03 schreef kevinvdsteen het volgende:
TV kijken zuigt zowieso, nooit iets op te zien. Als je leven zo weinig inhoud heeft dat je naar dingen kijkt op tv die je niet aanstaan moet je niet zeiken op een forum dat je je ergert aan 2 mannen die met elkaar zoenen. Zo lang het percentage van homozoenen op tv niet véél hoger wordt dan het percentage van de bevolking die homoseksueel is, heb jij maar verder te zappen zodra je zoiets ziet. Ik zat gisteren ook rustig SBS6 te kijken (geloof shownieuws ofzo) en zag toen ook ineens rechtsonder in beeld een PiP waarin Kim Holland met d'r man aan 't bekken was. Vind jij hier ergens een draadje van mij waarin ik hierover klaag? Nee! Hoe onsmakelijk dat ook oogde...
Maar ondertussen klaag je wel over dit topic.. dus wie is er hier dan triest?
Their eyes opaque.
pi_33966907
Intussen klaag jij over mijn kritiek in dit topic, dus wie is hier dan triest... :|

Ik snap je niet helemaal... ik had 't over mensen die kijken naar dingen die ze niet willen zien op tv, niet over dit topic... :s
Why men cheat? The same reason as dogs lick their balls, because we can...
pi_33967508
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:24 schreef kevinvdsteen het volgende:
Intussen klaag jij over mijn kritiek in dit topic, dus wie is hier dan triest... :|

Ik snap je niet helemaal... ik had 't over mensen die kijken naar dingen die ze niet willen zien op tv, niet over dit topic... :s
Ja maar ik doe me ook niet voor alsof ik boven iemand sta, dus ik mag zo triest zijn als ik wil.
Their eyes opaque.
pi_33967569
enge homofoob, ga joden vergassen ofzo met je NSBuddy's
ofzo..
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:59:02 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33967671
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

Nu waren het vanavond geen gezonde hetero's
hier ben ik abrupt gestopt met lezen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_33968048
Eensch, Tongende homo's zijn ook niet mijn favoriet om naar te kijken...

Echter, die lesbo's vond ik wel geil!
Trotse bezitter van 's werelds grootste desinteresse voor Boeken....
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:22:07 #19
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33968229
quote:
Je kent het programma "next" vast wel
Nee
quote:
de eerste kandidate was een ultieme lipsticklesbo.
quote:
hoewel een kratje voor het neuken geen kwaad zou kunnen
quote:
Al met al geen te versmaden brok, al was het alleen maar om je op af te rukken.
quote:
Deze kubusreet kwam vaak in de sportschool en nexte al meteen de eerste twee kandidaten, omdat die niet vaak genoeg sportschoolden of omdat hun tasje de verkeerde kleur had ofzo. Met de derde homosexueel ging hij een kuuroord in (is er iets gayer dan een kuuroord?) waar hij zich liet inpakken in een zeewierpakking of zoiets, waarschijnlijk voor een anti uit-zijn-reet-etter behandeling.
quote:
Een pot die net nieuwe batterijen heeft kan ik nog zien. Een verwijfde flikker die met zijn handtasje zwaait zit al tegen de kotsgrens. Maar waarom moeten die nichten aan het einde van het programma elkaar zo nodig op hun smoel kleffen? Doe dat thuis! Stelletje vleesgeworden comdoomreclames. Ik zat net frieten te eten, ik had meteen geen honger meer.
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_33981982
wat een gezeik.
next
pi_33982100
Dat met die lesbo's was wel leuk om te zien, maar ik moet de TS gelijk geven bij die flikkers alhoewel hij wel erg begint te zeiken
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_33984567
[tonks]
CARE
[/tonks]

Next.
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:48:05 #23
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_33985516
Homo's die zoenen op tv is iets waar ik liever aan voorbij zap.
Wellicht een goede raad voor TS om dat ook eens te doen ?
Of wilde je overkomen als een homo in ontkenning ? Dat is nl heel goed gelukt
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_33985844
"Maar waarom moeten die nichten aan het einde van het programma elkaar zo nodig op hun smoel kleffen? Doe dat thuis! Stelletje vleesgeworden comdoomreclames. Ik zat net frieten te eten, ik had meteen geen honger meer."

ooooeff ...Ik had ook gelijk mijn hond geroepen om mijn patatjes op te eten. ( geen zout)
Ik moest laatst stoppen voor een stel poten omdat de ene poot de andere poot zijn rug moest krabben of zo iets,midden op straat.
Ranzig. Recht voor mijn ogen. Waarom rem ik dan dacht ik ... Ik had ook beter door kunnen rijden, ze springen vast wel opzij voor een vrachtwagen.
Provo's...bahhh
pi_33985874
jullie hebben t maar zwaar....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')