Je kent het programma "next" vast wel, het is een datingprogramma dat heel snel gaat. Er is een persoon (vaak een doorsnee hetero met een onsmakelijke kraterkop) die de keuze heeft uit 5 kandidaten om mee te gaan neuken, of zoiets. Bij wijze van spreken worden kandidaten al in de eerste seconde "genext", wat wil zeggen dat ze ongezien de tyfus mogen krijgen en oprotten van de kraterkop die de kandidaten selecteert.
Nu waren het vanavond geen gezonde hetero's die over mijn beeldbuis glibberden. Nee beste kijkbuisvrienden, de eerste kandidate was een ultieme lipsticklesbo. Deze heuse pot zag er niet slecht uit - hoewel een kratje voor het neuken geen kwaad zou kunnen - voor haar pot zijn. Lang en slank, donkerbruin lang haar, een redelijke smoel en voor een tientje aan make-up op haar toet. Al met al geen te versmaden brok, al was het alleen maar om je op af te rukken.
De tweede kandidaat daarentegen was een ontzettende relnicht. Deze kubusreet kwam vaak in de sportschool en nexte al meteen de eerste twee kandidaten, omdat die niet vaak genoeg sportschoolden of omdat hun tasje de verkeerde kleur had ofzo. Met de derde homosexueel ging hij een kuuroord in (is er iets gayer dan een kuuroord?) waar hij zich liet inpakken in een zeewierpakking of zoiets, waarschijnlijk voor een anti uit-zijn-reet-etter behandeling. Het zag er in ieder geval behoorlijk pisnichterig uit.
Tot zover het programma. Een pot die net nieuwe batterijen heeft kan ik nog zien. Een verwijfde flikker die met zijn handtasje zwaait zit al tegen de kotsgrens. Maar waarom moeten die nichten aan het einde van het programma elkaar zo nodig op hun smoel kleffen? Doe dat thuis! Stelletje vleesgeworden comdoomreclames. Ik zat net frieten te eten, ik had meteen geen honger meer.
Zoenende nextende relnichten
[ Bericht 0% gewijzigd door vogeltjesdans op 12-01-2006 01:03:13 ]