oké, dan kunnen we andere plannen maken voor a.s. vrijdag.quote:op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef static het volgende:
de ambassade voor visa is donderdag pas weer bereikbaar, doe maar niet dus.
obliiii!quote:op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef oblivion het volgende:
veel plezier, static, en maak er wat van!
*doet....
yep. daarna de 4e.quote:op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef light het volgende:
was de eerste planning niet dat je op 26 december zou vertrekken?
obliquote:op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef oblivion het volgende:
veel plezier, static, en maak er wat van!
*doet....
quote:
zwaai ik maar naar jullie!quote:
hey!quote:op woensdag 18 januari 2006 17:08 schreef static het volgende:
update:
eta visum over ongeveer anderhalve week.
overmorgen verstuur ik alle documenten naar een bedrijf welke alles uit handen neemt, contact heeft met de ambassade, daar in de wachtkamer gaat zitten, etc., kortom ze nemen alle romslomp uit handen.
daarna versturen ze per koerier mijn paspoort inclusief visum naar mijn huis.
en, hoe was het eko?quote:op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef bassievl het volgende:
over anderhalve week vertrek ik alweer bijna terug richting ams.
vanavond ga ik bij het eko hotel het buffet uitproberen.
mits de posterijen je documenten niet kwijtrakenquote:op woensdag 18 januari 2006 17:08 schreef static het volgende:
overmorgen verstuur ik alle documenten naar een bedrijf welke alles uit handen neemt
en als de postduif je paspoort en visum kwijtraken dan moet je nog een dagje langer thuisblijvenquote:daarna versturen ze per koerier mijn paspoort inclusief visum naar mijn huis.
wel eens van 'aangetekend' gehoord?quote:op donderdag 19 januari 2006 02:58 schreef loedertje het volgende:
[..]
mits de posterijen je documenten niet kwijtraken
[..]
en als de postduif je paspoort en visum kwijtraken dan moet je nog een dagje langer thuisblijven![]()
het buffet in de sportsbar was zeer goed. kost 3200 naira, maar is wel de moeite waard.quote:op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef static het volgende:
[..]
en, hoe was het eko?
en kom je nu definitief terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |