maar ik ga wel. haal het maar gewoon in.quote:op vrijdag 13 januari 2006 01:40 schreef arcee het volgende:
[..]
zijn jouw woorden.
ik wou alleen maar met 70.000 posts in de top 10 eindigen in 2005 en aangezien jij op 11 stond en ook bijna 70.000 had kwam het me goed uit dat je gauw zou vertrekken, maar je ging dus niet.
niet nodig, het is al 2006 en ik sta ruim voor.quote:op vrijdag 13 januari 2006 01:50 schreef static het volgende:
maar ik ga wel. haal het maar gewoon in.
ben je nou nog niet weg?quote:op vrijdag 13 januari 2006 02:07 schreef static het volgende:
wat neuzel je dan?
quote:op zondag 8 januari 2006 23:38 schreef static het volgende:
[..]
network operations center.
zulke dingen dus:
[afbeelding]
kom op zeg, met zo'n datacentrum hoef jij fok geen minuut te missen en kun je gewoon elke dag online zijn en posten.quote:op vrijdag 13 januari 2006 01:15 schreef static het volgende:
nou, dat was het dan.
heb wel de neiging om nog even door te gaan over het pr/prijzen/whatever topic door te gaan welke gesloten is door breuls om een bijzonder kinderachtige reden.
misschien weer in fb, die zal ik straks voor zes maanden missen.
nou, mag ik.quote:
verrassend.quote:
ik altijdquote:op vrijdag 13 januari 2006 00:50 schreef static het volgende:
[..]
ja, lekker. heb je een slaapplaats?
quote:op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef static het volgende:
post ik wat over die borrel reageert niemand.
quote:op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef static het volgende:
anyway, over die borrel, ik denk dat de enige mogelijkheid volgende week vrijdag gaat zijn; even afhankelijk van wanneer ik precies verwacht ga worden.
nikky.quote:
daar hebben we collectief overheen gelezen dus.quote:op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef elisab het volgende:
[..]
[..]
maar ik wist het al natuurlijk
[piep] vergeet ik weer te zwaaien....![]()
hoe bevalt dat zuigen nou? doe je het expres of ben je je gevoel van tijd compleet kwijt zo dat je het kunt compenseren met telefoongesprekjes op te opnemen?quote:
arceequote:
ok, duidelijk. en nu? ga je eens los?quote:
quote:
met drank op ben ik alleen maar meligquote:op zaterdag 14 januari 2006 00:50 schreef static het volgende:
[..]
ok, duidelijk. en nu? ga je eens los?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |