ik heb het al, in wat blekere uitvoering.quote:op vrijdag 13 januari 2006 00:33 schreef laffer het volgende:
het is dat je getrouwd bent hè, maar eigenlijk zou jij dat ook wel willen toch? ouwe snoeperd![]()
ik weet dat je nu een mep hebt moeten incasserenquote:op vrijdag 13 januari 2006 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
ik heb het al, in wat blekere uitvoering.![]()
she loves you, yeah, yeah, yeah.. en ik zit met een blauwe plek hier.quote:op vrijdag 13 januari 2006 00:36 schreef nikky het volgende:
ik weet dat je nu een mep hebt moeten incasseren
ja, lekker. heb je een slaapplaats?quote:op vrijdag 13 januari 2006 00:24 schreef nikky het volgende:
borrel?
dat zijn oprah-dolls.quote:op vrijdag 13 januari 2006 00:23 schreef laffer het volgende:
static, vergeet geen souveniertjes mee te nemen als je terug komt![]()
ik wil wel zoiets:..................
[afbeelding]
![]()
2 mag ook![]()
bloemendaal is vlakbij.quote:
je zult dan veel overgewicht moeten betalenquote:
of je leest even huismus.quote:
dat doe ik al weken, maar je bent er nog steeds.quote:
quote:op vrijdag 13 januari 2006 01:11 schreef arcee het volgende:
[..]
dat doe ik al weken, maar je bent er nog steeds.
tweede kerstdag, bijvoorbeeld, kan me nog herinneren dat ik dat gelezen heb.quote:op vrijdag 13 januari 2006 01:18 schreef static het volgende:
lezen is niet bekend bij jullie dus.
oh, herinneringen herinneringen.quote:op vrijdag 13 januari 2006 01:18 schreef static het volgende:
lezen is niet bekend bij jullie dus.
jaartje... jaartje... maak daar maar 3 maandjes van, of zo.quote:op vrijdag 13 januari 2006 01:24 schreef lamon het volgende:
ooit ben ik een jaartje weg geweest van fok!
was het echt zo kort?quote:op vrijdag 13 januari 2006 01:27 schreef arcee het volgende:
[..]
jaartje... jaartje... maak daar maar 3 maandjes van, of zo.
welnee. het is heel simpel. static heeft een groter ego dan jij.quote:op vrijdag 13 januari 2006 01:24 schreef lamon het volgende:
op de 1 of andere manier moet dat wel ironisch zijn nav zo'n opmerking.
even netjes afscheid nemen...quote:op vrijdag 13 januari 2006 01:29 schreef lamon het volgende:
[..]
was het echt zo kort?
ik daag je uit om mijn laatste post en daarna mijn eerste post te vinden.
kan ik ook die post van static meteen quoten, want ik kan hem zelf niet vinden.
nachthongerquote:op donderdag 9 mei 2002 02:01 schreef static het volgende:
geef hier even een samenvatting voor static
ja, dat klopt. dus je hebt inderdaad gelezen, sorry.quote:op vrijdag 13 januari 2006 01:19 schreef arcee het volgende:
[..]
tweede kerstdag, bijvoorbeeld, kan me nog herinneren dat ik dat gelezen heb.
dat is gewoon onmogelijk.quote:op vrijdag 13 januari 2006 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
welnee. het is heel simpel. static heeft een groter ego dan jij.
zijn jouw woorden.quote:op vrijdag 13 januari 2006 01:33 schreef static het volgende:
en ohjwja, wat voor een knurfetigge achterlijke imbiciel ben je om te denken dat ik me voor de lol heb vol laten stouwen met injecties waar je nog nooit van hebt gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |