in onzin?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:57 schreef renz0r het volgende:
Hallo mijn mede-aardbewoners.
Jullie worden veelal geplaagd door menig Fok!ers....Daarom krijgen jullie nu ook een stukje van Fok, namelijk dit topic. Hier kunnen jullie centraal bij elkaar komen . Je kan het misschien ook zien als een hang/verblijftopic.
Have fun!
ook een neger variant
Ik vind dat ze alle leeghoofdige fokkertjes een eigenplaatsje moeten geven Wel een verkapt ik heb een hekel aan moslims topicquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:57 schreef renz0r het volgende:
Hallo mijn mede-aardbewoners.
Jullie worden veelal geplaagd door menig Fok!ers....Daarom krijgen jullie nu ook een stukje van Fok, namelijk dit topic. Hier kunnen jullie centraal bij elkaar komen . Je kan het misschien ook zien als een hang/verblijftopic.
Have fun!
ook een neger variant
Werkt dat lokprofiel een beetje?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze alle leeghoofdige fokkertjes een eigenplaatsje moeten geven Wel een verkapt ik heb een hekel aan moslims topic
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:17 schreef Meki het volgende:
nou hier is dan de eerste
*IP registreert.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:17 schreef Northside het volgende:
Is dit een centrale registratieplek? Wordt van iedere moslim die zich hier meldt naam en IP opgeslagen, zodat die gegevens in de toekomst tegen ze gebruikt kunnen worden? Dat is dezelfde reden waarom duitsers zo'n effectieve razzia's konden uitvoeren in Nederland, omdat er zo mooi was bijgehouden wie Jood was! Nou, niet hier!
I AM SPARTACUS!
(Neem deze post met een korrel zout, serieuzen onder u)
ff hendig sjiek handgranaten met je mond slippenquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:27 schreef NAF_NAF het volgende:
maar dan wat moet je doen dan?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:29 schreef 1299 het volgende:
Als alle moslims binnen zijn vlug een slotje er op hangen
tjah straks net als nederland het hele forum vol zekerquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:57 schreef renz0r het volgende:
....Daarom krijgen jullie nu ook een stukje van Fok, namelijk dit topic. Hier kunnen jullie centraal bij elkaar komen . Je kan het misschien ook zien als een hang/verblijftopic....
leer t me eerst danquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ff hendig sjiek handgranaten met je mond slippen
my thoughts.. your post...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef ShadowFax het volgende:
[..]
tjah straks net als nederland het hele forum vol zeker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |