Ik vind het ook niet erg ofzo, kan er wel om lachen. Maar ik kan me zo voorstellen dat mensen zich er aan ergeren of dat het het imago van de Mc schaadt ofzo..quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef Robbiej het volgende:
Hier ook hoor en nope ik zeg er niks van. en vind het niet echt erg ook..
Daar geloof ik dus helemaal geen fluit van. Straatracen en dan afspreken bij de Mcquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou quickiebut ik kan je dat even heel duidelijk uitleggen...
Dit gebeurt ook bij Veenendaal en Maarssen, daar verzamelen ze bij de mac met hun blingbling auto's maar wat jij niet weet , is wat ze daarna doen !
Ze gaan daarna namelijk straatracen ! daarom verzamelen ze bij de mac, dat is handig en kan je gelijk een hamburgertje naar binnen werken
ok ook weer opgelost dus
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
dat komt van vroeger.. toen verzamelden ze zich daar voor straatraces... maar ze staan er nu nog steeds te wachten, want ze kunnen niet door de McDrive met die spoilers
voor de mc drive in arnhem liggen 2 hele hoge drempels, daar komen ze nooit overheen met hun verlaagde auto'squote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
dat komt van vroeger.. toen verzamelden ze zich daar voor straatraces... maar ze staan er nu nog steeds te wachten, want ze kunnen niet door de McDrive met die spoilers
In Enschede is dat bij het Arke stadion.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Heeuj,
Ik vroeg me zo af he? Als ik naar de Mc ga staan daar altijd op de parkeerplaats een verzameling josti's met golfjes en honda's en bmw's enzo. En dan allemaal 12 spoilers erop en van die vieze velgen en luchtaanzuigers en meuk d'r op enzo. En dan staan ze een beetje het gaspedaal te checken en dan hoor je steeds zo van "hnnngggg" "HHHHNNNNNNGGGGG!!!" en ik zo van![]()
![]()
Nu kom ik alleen bij de Mc bij het Gelredome enzo, maar vroeg me af of het elders des lands ook zo is? En zeg je er wel eens wat van?
Neuh, bij de Mc in Hoorn / Alkmaar / Enkhuizen / Zaandam is het precies zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:59 schreef Skv het volgende:
[..]
In Enschede is dat bij het Arke stadion.
Dus misschien ligt het meer aan dat het een voetbalstadion is, dan Mac.
Inderdaad, eergister stonden ze er met hun motors (naast de securityquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Neuh, bij de Mc in Hoorn / Alkmaar / Enkhuizen / Zaandam is het precies zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |