Ik zit er ook steeds meer aan te denken om er eens eentje uit te proberen. Ik bedoel, wat kan je gebeuren voor dat geld?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:06 schreef Prep2Fight het volgende:
Het klinkt goed allemaal..Ga het toch maar overwegen denk ik
Some call me Tim!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:06 schreef Prep2Fight het volgende:
Het klinkt goed allemaal..Ga het toch maar overwegen denk ik
ah Guns 'n Roses, I'll give it a try.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:50 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Knocking On heavens door.. helemaal niet moeilijk en je kan er veel mee doen![]()
Zeg, niet vloekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ah Guns 'n Roses, I'll give it a try.![]()
ik vond dit juist wel gaaf, je ziet deze kleur (rood parel moer weet niet hoe het heet) slagplaat normaal alleen maar bij de jazzbassen! ik heb wel meer strats uit '97 gezien met deze kleur, misschien is dit alleen in dit jaar gedaan?!?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:56 schreef Svyatagor het volgende:
Idd mooie strat! Ik hou zelf wel iets meer van sunburst met een witte slagplaat (en maple toets), maar dit is zeker niet verkeerd!![]()
Les nemen en heel veel saaie motorische oefeningen doen. Kracht en snelheid ontwikkelen in je hand.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:21 schreef PatjeDoN het volgende:
he verdomme... net begonnen met gitaar spelen, goedkoop gitaartje 60eu.. doet het goed.. totdat ik met mijn sick fuck hoofd als een metal hufter op dat ding ga rammen.. hoge (e?) snaar geknapt..
Anyway, iemand tips hoe je kan beginnen met spelen?
zeg er dan gelijk bij dat het een bluestoonladder in A isquote:Op zondag 15 januari 2006 01:12 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Les nemen en heel veel saaie motorische oefeningen doen. Kracht en snelheid ontwikkelen in je hand.
E||--------------|----------------|--------5--8--|
B||--------------|----------------|--5--8--------|
G||--------------|--------5--7--|----------------|
D||--------------|--5--7--------|----------------|
A||--------5--7-|---------------|----------------|
E||--5--8-------|----------------|----------------|
Dit soort dingen heel vaak op en neer doen. En nummers na spelen die je leuk vind.
Succes![]()
1 2 3 4 5 6 | B||---------------|---------------|--5--8--------| G||---------------|--------5-7(8)-|--------------| D||---------------|--5--7---------|--------------| A||--------5(6)7--|---------------|--------------| E||--5--8---------|---------------|--------------| |
nah zijn ehm wat was het ook alweer, noten die eigenlijk niet in de pentablabla toonladder horen maar wel in de bluesladder geloof ik! maar ze zijn iig extra, geloof ik!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:13 schreef DuranK het volgende:
Waarom zet je de Eb tussen haakjes?
Baas boven baasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plus Deluxe![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:10 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ah Guns 'n Roses, I'll give it a try.![]()
Precies! Bob Dylan vriendquote:
Dan moet je hem de volgende krat bier maar geven dusquote:
Nice. Ik weet dat er een heel mooi geluid komt uit de Plus Deluxe stratsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plus Deluxe![]()
Thanks. Ze klinken idd erg fijn, hier een opname van een tijdje geleden toen ik mijn Pod nog niet had, dus gewoon kaal met een hele brakke mic:quote:Op zondag 15 januari 2006 13:05 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Nice. Ik weet dat er een heel mooi geluid komt uit de Plus Deluxe strats
Goed geluid!!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks. Ze klinken idd erg fijn, hier een opname van een tijdje geleden toen ik mijn Pod nog niet had, dus gewoon kaal met een hele brakke mic:
Klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |