Ja daar spreekt een ware bètaquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef yootje het volgende:
[..]
Lijkt me erg grappig om eens te maken in een vakantie. Ben totaal niet technisch aangelegd, maar ik doe wel N&T, dus het zou moeten lukkenHoe duur kost het om zo'n pedaal in elkaar te knustelen ongeveer?
De gemiddelde N&T-er weet niet eens hoe een soldeerbout er uit ziet, laat staan dat hij het weet te hanterenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:03 schreef yootje het volgende:
[..]
Lijkt me erg grappig om eens te maken in een vakantie. Ben totaal niet technisch aangelegd, maar ik doe wel N&T, dus het zou moeten lukkenHoe duur kost het om zo'n pedaal in elkaar te knustelen ongeveer?
kerel kom een keer mijn maverick uitproberen dan!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft iemand enige ervaringen met Fernandes gitaren?
ik heb deze gitaar gezien en erop gespeeld, en kan hem tweedehands kopen voor 400 euro..
is het wat en doe ik er goed aan?
(ik wil vooral rocken enzo)
http://www.kellyindustrie(...)_revolver_elite.html
Edit: 't is een gitaar die nieuw ooit ongeveer 1600 GULDEN kostte volgens de gitaarboer
Bedankt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef Jorikjet het volgende:
ligt enorm aan het pedaal, maar een fuzz face zou wel kunnen voor 25 euro ofzo.
zit heel makkelijk in elkaar opzich: http://www.montagar.com/~patj/fuzzface.gif
en dat terwijl die nu voor zo'n 150 euro verkocht worden!
onderdeeltjes kun je goedkoop online bestellen bij http://www.banzaieffects.com. en die hebben AC128 transistors, die uniek zijn, en ze zijn passend bij elkaar gekozen, wat een heel gedoe moet zijn.
Vet Vet Vet!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:03 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl heeft zijn fender strat!
binnenkort foto's !!
eindelijk een echte gitaar ipv die mietjes telecastersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:03 schreef guitarist.nl het volgende:
binnenkort foto's !!
ja en nog een echte fender ook, niet zown mietjes squierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:11 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
eindelijk een echte gitaar ipv die mietjes telecasters(ja de mijne gaat niet door)
drummerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
gitaar spelen is voor mietjes
Nee, met die attitude zal het lukken:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
quote:-Deze Drummer Zoekt een Band!!!-
ga wegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
Iron Maiden welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:04 schreef Tobbes het volgende:
Ja echt goed:P Kane kent ie alleen niet
Gelieve uw woorden terug te nemen. En dan heb ik het over het laatste deel!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef Jorikjet het volgende:
hoe makkelijk is het om squier belachelijk te maken! fender is voor mietjes!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef dazzled het volgende:
Wanneer gaan jullie dood? Dan regel ik de begrafenis vast.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef guitarist.nl het volgende:
drummerkzou je maar stil houden anders gaan we volgende week ook niet jammen
Foto's... nu!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:03 schreef guitarist.nl het volgende:
binnenkort foto's !!
BAN!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie dood? Dan regel ik de begrafenis vast.
Ik vind altijd juist de zwarte slagplaat wel heel mooi. Rosewood toets ook wel, maar het speelt niet zo fijn als maple! (SRV!!!)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:56 schreef Svyatagor het volgende:
Idd mooie strat! Ik hou zelf wel iets meer van sunburst met een witte slagplaat (en maple toets), maar dit is zeker niet verkeerd!![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:19 schreef Jorikjet het volgende:
gebruik je hem bijna nooit ofzo? ziet er nog zo nieuw uit!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef TeleluvR het volgende:
Okay, laten we er dan maar gelijk een pimp-hier-met-je-strat-topic van maken!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vintage White![]()
Knocking On heavens door.. helemaal niet moeilijk en je kan er veel mee doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:44 schreef mrkanarie het volgende:
ik heb toch maar besloten om acoustisch te beginnen, want veel mensen raadde mij dat aan, en aangezien ik toch beiden wil spelen vind ik dit eigenlijk ook wel prima.Ik heb nu een Cort gehaald vanmiddag, al druk aan het proberen wat muziek eruit te krijgen, maar weet iemand nog leuke popnummers die een beetje niet al te moeilijk zijn?
Jaja, maar als je het vorige topic doorleest zie je als het goed is wel een discussie over die London City Comet Tele's omdat Jorikjet er eentje wil kopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:28 schreef Prep2Fight het volgende:
Ja, heel hip.. iemand antwoord op mijn vraag? Heel vervelend dat het compleet wordt genegeerd![]()
Dankje, ik heb het gelezen.. maar ik had gehoopt dat mensen hem haddenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jaja, maar als je het vorige topic doorleest zie je als het goed is wel een discussie over die London City Comet Tele's omdat Jorikjet er eentje wil kopen.
Wat ik ervan weet is dat ze heel goed zijn voor die prijs, lees deze review maar eens:
http://www.thehouseofmusic.nl/testcomet.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |