Whehe, ga daar 4 pagina's terug en je ziet mijn gitaar staanquote:Op maandag 16 januari 2006 16:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee, een hondohttp://www.wietsesguitars.nl/page37.html
![]()
Die gast heeft er teveelquote:Op maandag 16 januari 2006 17:28 schreef DuranK het volgende:
[..]
Whehe, ga daar 4 pagina's terug en je ziet mijn gitaar staan![]()
What's in a name...quote:Op maandag 16 januari 2006 16:45 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Die dingen heten Arirang, niet Ariang.
schijnen best goed te zijn
Tnxquote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Fretbuzz? Bzzzt geluid dus? Het meest voor de hand liggende antwoord is om de actie van je snaren wat te verhogen, dat maakt niet veel uit (qua speelgemak) op de E en A, ik heb de snaren bij E hoog zitten en bij e laag, dan ben ik zeker van een gitaar zonder buzz, ook als ik dunnere snaren gebruik.
Dat kan je gewoon zelf fixen, tenzij je gitaar gewoon brak is. Als je een tremolo brug hebt moet je met imbussleutels aan de slag, maar als je een vaste tune-o-matic hebt kan je die met een schroevendraaier verhogen. Als je googlet op Fretbuzz (of op gitaarnet.nl forum zoekfunctie) dan vind je vanzelf sites die het met foto's laten zien enzo.
guitarist.nl en ik schatten 75 euries of zo. die dingen zijn nieuw toch 90?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef Even het volgende:
Wat kan je voor een Digitech RP100A vragen?!
[afbeelding]
Ik heb em nu een maand een nieuwe want ze waren bij de muziekwinkel mijn apparaat kwijt geraaktmaar goed kreeg wel een splinter nieuwe..
![]()
Ik wil nu losse effecten, maar wat kan ik voor dit dingetje vragen ?!
Nieuw prijs zou ik niet weten ik dacht toen ik em kreeg dat ie 159 wasquote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef googoodoll het volgende:
[..]
guitarist.nl en ik schatten 75 euries of zo. die dingen zijn nieuw toch 90?
Iemand vinden die em wil kopenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat moet ik met die multieffect troep
Zal morgen ff goede plaatjes postenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand een Japanse jazzmaster uit '87 kopen![]()
Gaaf! Ik ben benieuwd naar de foto's!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand een Japanse jazzmaster uit '87 kopen![]()
Vetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:10 schreef Jorikjet het volgende:
yes me fuzz factory is af! gebruikt maar 4.5ma, dus kan enorm lang met de batterij doen! (tubescreamer 9 verbruikt zo'n 40ma...)
damn wat een geil apparaat zeg! gisteren op gespeeld over me eigen versterker (vox ad30vt), en daar klinktie niet zo goed op. hij gaat daar een soort van op stotteren omdat het geluid te laag is op sommige instelilngen denk ik, maar daarna bij een vriend van me er met een vox ac50 en een strat en jazzmaster er over gespeeld, en damn! zo veel coole geluiden kun je er uit halen, niet normaal meer!
ik moet nog eventjes kleinere knopjes halen, en dan plaats ik wel een fototje![]()
Das niet veelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:30 schreef Jorikjet het volgende:
tja verschilt enorm per pedaal, maar ga maar uit van zo'n 30 euro. niet duur dus! al moet je bij een wah wel een behuizing hebben enzo...
onderdeeltjes kun je hier bestellen:
www.newtone-online.nl
www.banzaieffects.com <-- dat is een duitse, maar ze hebben enorm veel, en zijn niet duur. én lage verzendkosten.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:30 schreef Jorikjet het volgende:
tja verschilt enorm per pedaal, maar ga maar uit van zo'n 30 euro. niet duur dus! al moet je bij een wah wel een behuizing hebben enzo...
onderdeeltjes kun je hier bestellen:
www.newtone-online.nl
www.banzaieffects.com <-- dat is een duitse, maar ze hebben enorm veel, en zijn niet duur. én lage verzendkosten.
jouw ding met pedaalquote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Even het volgende:
[..]
Nieuw prijs zou ik niet weten ik dacht toen ik em kreeg dat ie 159 was![]()
Dunno zie em ook nergens te koop staan (of ik kijk weer niet goed)
Ruilen tegen Weeping Demon ?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |