Toen keek ik even naar je username, ik glimlachtte, en las verderquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef CrazyVorteX het volgende:
Ik werk nou al bijna anderhalf jaar als vakkenvuller bij een c1000.
same herequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Toen keek ik even naar je username, ik glimlachtte, en las verder
veel plezierquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Toen keek ik even naar je username, ik glimlachtte, en las verder
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:28 schreef Foo_niks het volgende:
arbeit macht frei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de ''grote'' baas (gwn ook een boer) hield mij in de gate voor 10 minuten met de beveileginscamera.. en zo'n andere NSB'er zat me te Bespionerne ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:28 schreef johnplayer het volgende:
Hmm, "we houden je een tijdje in de gaten" had je eigenlijk moeten vragen in welke tijd dat was?
wat zeik je nou.. je hoeft niets te doen en wordt er nog voor betaald ook...quote:maar nee moet ik voortaan een ander pad vullen, gezellig zo'n pad achterin de winkel waar niemand komt...
Niet serieus genoeg voor het vakken vullen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Thrilled het volgende:
Als je te veel lacht gaat men er vanuit dat je te veel loopt te dollen, en dus niet serieus genoeg bent met het werk wat je doet.
Dat heet excuses zoeken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef CrazyVorteX het volgende:
Ey ik heb geen probleem metmijn bek houden, maar ik ken mijn collega's ook buiten het werk en om te gaan kankeren op mij omdat ik mensen gedag zeg inmijn vrije tijd in de winkel, nee bedankt...
ze hebben me niet ontslagen, ik ga straks zelf weg...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Dat heet excuses zoeken.
tipje www.ontslag.nl
Als ze maar 1 fout maken, pak ze met wat je kunt
gooi geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebt...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
ze hebben me niet ontslagen, ik ga straks zelf weg...
Tadaa, en dat is dus precies wat ze willen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
ze hebben me niet ontslagen, ik ga straks zelf weg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |