Toen keek ik even naar je username, ik glimlachtte, en las verderquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef CrazyVorteX het volgende:
Ik werk nou al bijna anderhalf jaar als vakkenvuller bij een c1000.
same herequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Toen keek ik even naar je username, ik glimlachtte, en las verder
veel plezierquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Toen keek ik even naar je username, ik glimlachtte, en las verder
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:28 schreef Foo_niks het volgende:
arbeit macht frei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de ''grote'' baas (gwn ook een boer) hield mij in de gate voor 10 minuten met de beveileginscamera.. en zo'n andere NSB'er zat me te Bespionerne ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:28 schreef johnplayer het volgende:
Hmm, "we houden je een tijdje in de gaten" had je eigenlijk moeten vragen in welke tijd dat was?
wat zeik je nou.. je hoeft niets te doen en wordt er nog voor betaald ook...quote:maar nee moet ik voortaan een ander pad vullen, gezellig zo'n pad achterin de winkel waar niemand komt...
Niet serieus genoeg voor het vakken vullen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Thrilled het volgende:
Als je te veel lacht gaat men er vanuit dat je te veel loopt te dollen, en dus niet serieus genoeg bent met het werk wat je doet.
Dat heet excuses zoeken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef CrazyVorteX het volgende:
Ey ik heb geen probleem metmijn bek houden, maar ik ken mijn collega's ook buiten het werk en om te gaan kankeren op mij omdat ik mensen gedag zeg inmijn vrije tijd in de winkel, nee bedankt...
ze hebben me niet ontslagen, ik ga straks zelf weg...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Dat heet excuses zoeken.
tipje www.ontslag.nl
Als ze maar 1 fout maken, pak ze met wat je kunt
gooi geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebt...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
ze hebben me niet ontslagen, ik ga straks zelf weg...
Tadaa, en dat is dus precies wat ze willen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
ze hebben me niet ontslagen, ik ga straks zelf weg...
morgen soliciteren bij van leest, wou ik al heel lang doen, dus zo snel mogelijk ander werk zoeken... Zodra die schoftook maar iets zegt over praten neem ik direct ontslag.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
gooi geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebt...
Die sletjes hebben me 15 november nog een contractverlening gegeven tot 15 mei.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Tadaa, en dat is dus precies wat ze willen..
Duidelijk, ze willen van je af, wat jij moet doen is gewoon kijken wat de werkregels zijn, bellen met een hoofdkantoor oid. en zorgen dat je een "pain in the ass" wordt
Er staat geen fuck in, alleen wat voor werk ik doe, voor de rest waar ik in dienst ben enz. bovendien nog 4 maanden,zonder praten in een verlaten pad, komop zeg belachelijk...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:02 schreef johnplayer het volgende:
nou, blijven, en als er instaat dat jij vriendelijk moet zijn, moet je dat heel overdreven doen.
Had ''Jouw'' C1000 verlies met kerst? En vast geen NSB'ers als Sjefkes...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:04 schreef Maikuuul het volgende:
Hahahadik gepwned like a n00b.
Ik werk altijd vet relaxt bij de C1000, ik ga meestal gewoon wat rondlopen, mits niks te doen is. En uiteraard met mensen praten. Zoeen relax werk
Geen idee, maar het was tering rustig. Iedereen moest normaal tot 6 blijven, maar omdat het zo rustig was mocht 2/3de al om 3 uur naar huisquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:06 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
Had ''Jouw'' C1000 verlies met kerst? En vast geen NSB'ers als Sjefkes...
Al IRC hendig gesjeckt M.?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was tering rustig. Iedereen moest normaal tot 6 blijven, maar omdat het zo rustig was mocht 2/3de al om 3 uur naar huis
hier ook altijd, zo rustig, niks ingekocht (omdat er ook niks is verkochtquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was tering rustig. Iedereen moest normaal tot 6 blijven, maar omdat het zo rustig was mocht 2/3de al om 3 uur naar huis
Toen ik als 16jarige bij de Appie Heijn werkte boeide het mij nooit geen ene fuck of het goed of slecht ging met die zaak....Of wat er ook omheen speelde, zolang ik mn geld maar kreeg. Twas maar een bijbaan om aan mn geld te komenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:06 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
Had ''Jouw'' C1000 verlies met kerst? En vast geen NSB'ers als Sjefkes...
Zo denk ik ook maar om zelfs geen doei meer te mogen zeggen.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef renz0r het volgende:
[..]
Toen ik als 16jiirge bij de Appie Heijn werkte boeide het mij nooit geen ene fuck of het goed of slecht ging met die zaak....Of wat er ook omheen speelde, zolang ik mn geld maar kreeg. Twas maar een bijbaan om aan mn geld te komen
Ik ben op irc dus wtf.quote:
Ben jaloersquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben op irc dus wtf.
Tjah 1x stond ik met een collega 15 mins te praten kwam de baas van : ja er moet wel gewerkt worden he.
Ik zo : jaja
Ging ik ff een kwartiertje werken en ging ik weer praten
dictatoriaal nationalistisch zooitje daaro ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
Zo denk ik ook maar om zelfs geen doei meer te mogen zeggen.....
C1000 heeft trouwens verlies omdat er hier in de buur tpas een LIDL isquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:26 schreef Maikuuul het volgende:
C1000 in da hoodlolleromfg, wtf gek rofl
Jeweetquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:27 schreef PICHT het volgende:
Omdat Maikuuul hier zit is het een kwaliteitstopic.
En bier.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:29 schreef johnplayer het volgende:
tututuduuuuuu
Nee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
is maikuuul je baas?
We zijn allemaal familie als je uitgaat van de bijbel. Dat doe ik niet dus nee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:32 schreef Integrity het volgende:
[..]
Picht, ben jij toevallig familie?
Ik herken een broertje in jou...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:33 schreef PICHT het volgende:
[..]
We zijn allemaal familie als je uitgaat van de bijbel. Dat doe ik niet dus nee.
Werkt ''Mohammed'' ook bij de C1000quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:28 schreef PICHT het volgende:
Vroemmmm doet je moped.
Ga werken. Je hebt waanideeën.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:33 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik herken een broertje in jou...
Er werkt vast wel een Mohammed bij de C1000!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:34 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
Werkt ''Mohammed'' ook bij de C1000![]()
Waar werk jij danquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:35 schreef PICHT het volgende:
[..]
Er werkt vast wel een Mohammed bij de C1000!
Ja hequote:
Zeik nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:38 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
Ja he, Maar nu moet ik dus mijn bek houden, en dat trek ik niet
![]()
Ik zeik niet, ''C1000'' zeikt, ik was tot vandaag tevreden...quote:
Je leven wordt nu beter.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:41 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
Ik zeik niet, ''C1000'' zeikt, ik was tot vandaag tevreden...
De hufters!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:41 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
Ik zeik niet, ''C1000'' zeikt, ik was tot vandaag tevreden...
Hiervan... Zo'n 10 minuten al, ben helemaal happyquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:44 schreef PICHT het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk. Waar ken je me van?
Je kent me dus van fok!, dat is toevallig! Daar ken ik jou ook van.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
Hiervan... Zo'n 10 minuten al, ben helemaal happy![]()
Zeker een zeikerd hij heeft verdomme niks te klagen (Behalve de omzet danquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:49 schreef kLowJow het volgende:
Wat een zeikerd die baas..
Kap eens met dat gebagger trouwens..
Ze buiten je uit daar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:50 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
Zeker een zeikerd hij heeft verdomme niks te klagen (Behalve de omzet dan)
Hier bloeit liefde, I'm telling yaquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef PICHT het volgende:
[..]
Je kent me dus van fok!, dat is toevallig! Daar ken ik jou ook van.
voor? uitbuitingquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:58 schreef Integrity het volgende:
Maarruh... ik vind dat je die lui maar moet aanklagen!
bejegendquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:59 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik had m alweer veranderd, je kunt zeggen dat je je onheus bejegend voelt
ach ja, morgen toch dagje vrij, ff lekker soliciteren, xi wel hoe het loopt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:03 schreef Integrity het volgende:
[..]
4 real, als je dat zo aangeeft kunnen ze niet om je heen
Zit er net een nieuwe bij het "management" dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:05 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
ach ja, morgen toch dagje vrij, ff lekker soliciteren, xi wel hoe het loopt.
Is die nieuwe verantwoordelijk voor dit gesprek of klikt het niet goed tussen jullie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:08 schreef CrazyVorteX het volgende:
ja paar maanden alweer maar stuk korter dan mij.
En toen werd je onheus bejegend, de hufters!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:18 schreef CrazyVorteX het volgende:
De ''grote'' baas had hem vertelt dat ik aan het praten was, toen kwam hij mij bespioneren ofzo, nam ik aan uit het gesprek en hij heeft het weer aan de andere ''kansloze-in-het-bezit-van-een-vmbo-diploma-en-verder-niks'' sjef die net ''rustig'' zat te eten en toen werd ik naar het kantoor van deze ''aardige'' meneer geroepen.
Oh ja: ''Ik vind het echt erg dat ik niet eens rustig kan eten zonder klachten over jouw te krijgen'' Die opmerking vond ik ook zo tof...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:22 schreef Integrity het volgende:
[..]
En toen werd je onheus bejegend, de hufters!
Wat een droplul zeg die gast. Je kunt het ook zo zien: "zijn kinderen zullen het nog slechter hebben.."quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:23 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
Oh ja: ''Ik vind het echt erg dat ik niet eens rustig kan eten zonder klachten over jouw te krijgen'' Die opmerking vond ik ook zo tof...
Opeens weet je het...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:30 schreef CrazyVorteX het volgende:
Hij heeft een kind, bij zijn ex-vriendin. Die gozert doet ook echt geen fuck he, belt de hele dag, staat mat iedereen te lullen, doet de inkopen (doet ik ook zo goed kuch kuch kuch) 12 dozen poedersuiker ingekocht voor kerst, 1 verkocht whahah, geweldig, prutser...
Ik weet nog goed, die mooie dag, toen er in ons kleine magazijn opeens 76 kratten Spa Blauw binnenkwamen in plaats van zes. Tegen mijn baas blij vertellen dat er maar 60 op de bon stonden, hielp toen niet echtquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:30 schreef CrazyVorteX het volgende:
Hij heeft een kind, bij zijn ex-vriendin. Die gozert doet ook echt geen fuck he, belt de hele dag, staat mat iedereen te lullen, doet de inkopen (doet ik ook zo goed kuch kuch kuch) 12 dozen poedersuiker ingekocht voor kerst, 1 verkocht whahah, geweldig, prutser...
Dat gebeurt hie rook zo vaak he, geweldig, of is hij heel veel vergeten: ''Ja de vracht is niet aangekomen''quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:34 schreef BGN het volgende:
[..]
Ik weet nog goed, die mooie dag, toen er in ons kleine magazijn opeens 76 kratten Spa Blauw binnenkwamen in plaats van zes. Tegen mijn baas blij vertellen dat er maar 60 op de bon stonden, hielp toen niet echt
Het is 'chef', niet 'sjef'. VMBO?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:18 schreef CrazyVorteX het volgende:
De ''grote'' baas had hem vertelt dat ik aan het praten was, toen kwam hij mij bespioneren ofzo, nam ik aan uit het gesprek en hij heeft het weer aan de andere ''kansloze-in-het-bezit-van-een-vmbo-diploma-en-verder-niks'' sjef die net ''rustig'' zat te eten en toen werd ik naar het kantoor van deze ''aardige'' meneer geroepen.
nah iedereen noemt elkaar harry en de chefs heten sjefsquote:
Dat was al van voor dat ik daar begon met werken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:46 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
nah iedereen noemt elkaar harry en de chefs heten sjefs![]()
Precies.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, wtf boeit mij het of er verliezen worden geleden, zolang ik me loon maar binnenkrijg.
Wat praat jij daar leuk over zeg, zou je zeker ook tof vinden als iemand zo over jou sprak, of niet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:09 schreef Marruk het volgende:
Blij dat onze chefs stukkie relaxter zijn, maar die hou ik samen met wat anderen onder de duim![]()
Het zijn van die erg sneue, makkelijk manipuleerbare sulletjes.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:31 schreef Robbiej het volgende:
Wrom zoeken jullie niet beter werk dan in een supermarkt dan?
ik ben 17 en ik verdien ¤7.38 netto per uur...
Een beetje speed is best handig bij afstompend werk. Of ritalin...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
Er staat geen fuck in, alleen wat voor werk ik doe, voor de rest waar ik in dienst ben enz. bovendien nog 4 maanden,zonder praten in een verlaten pad, komop zeg belachelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |