ibancode staat gewoon op de brief, net zoals een swiftcode.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef frederik het volgende:
Voor Belgie (en de andere EU lidstaten) hanteert de SNS een maximum van 50.000 euro op basis van shared costs. Is het bedrag hoger, of niet in euro's (of je hebt geen BIC/EBAN gebruikt bij de rekeninggegevens) dan betaal je niet meer hetzelfde als een binnenlandse overboeking (gratis dus in Nederland). Ik heb nog nooit gehoord dat een buitenlandse bank wel die kosten rekent (maar dat zou je na kunnen vragen op het moment dat je de eban en bic nummers opvraagt aan het ziekenhuis)
Ik ken dat. Dat heb ik ook een keer ergens gehad, ik weet niet meer waar. Oja, op school. Docent was werkstuk kwijt, of ik het maar opnieuw wilde inleveren (inclusief beeldmateriaal op a3 formaat in kleur tegen veel euro per blaadje). Hij kon zich niet herinneren of ik het wel ingeleverd had en betichtte me zowat van het niet op tijd inleveren en de boel te zitten flessen. Veel gezeik, lang moeten wachten op cijfer, uiteindelijk cijfer gekregen met het originele werkstuk erbij. Wat nou kwijt, gewoon beter zoeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het nog steeds niet, gisteren gebeld maar het lijkt erop dat ze de rekening kwijt zijn geraakt bij de verzekeringDonderdag weer bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |