quote:In Turkije is bij drie patiënten in de hoofdstad Ankara vogelgriep geconstateerd. De drie die verblijven in een ziekenhuis, hebben de gevaarlijke variant H5N1 in hun lichaam.
Zo'n 200 kilometer ten oosten van Ankara, in Corum, is het virus vastgesteld bij een 5-jarig jochie. In de stad Van, in Oost-Turkije, vielen bij twee personen de tests positief uit. Er liggen daar ruim 30 mensen met symptomen van de vogelgriep in het ziekenhuis.
Afgelopen week stierven in Oost-Turkije al 3 kinderen; zeker 2 van hen hadden de voor mensen gevaarlijke H5N1-variant in hun lichaam.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
Gewoon gaan.
Zijn we meteen van het gebagger in ONZ af...
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja jij zegt dat omdat je Turks bent men![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef Klonk het volgende:
nu weten we alleen niet of je wel eens kippen neukt, want dan word het riskant....
Oh rond die tijd gaan wij ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:12 schreef tralalala het volgende:
Wij gaan ook met 7 man, dus als je na 25 Juli niets meer van me hoort....![]()
![]()
![]()
toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh rond die tijd gaan wij ik ook![]()
![]()
Nou hier is het ook turkenland dus dat boeit nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Turkije
Ik blijf fijn weg uit turkenland
Daar zijn wij ook 2x geweest, wat voor hotel ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nou hier is het ook turkenland dus dat boeit niet![]()
Ik ga trouwens 11 Juli Paul naar Alanya![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |