quote:In Turkije is bij drie patiënten in de hoofdstad Ankara vogelgriep geconstateerd. De drie die verblijven in een ziekenhuis, hebben de gevaarlijke variant H5N1 in hun lichaam.
Zo'n 200 kilometer ten oosten van Ankara, in Corum, is het virus vastgesteld bij een 5-jarig jochie. In de stad Van, in Oost-Turkije, vielen bij twee personen de tests positief uit. Er liggen daar ruim 30 mensen met symptomen van de vogelgriep in het ziekenhuis.
Afgelopen week stierven in Oost-Turkije al 3 kinderen; zeker 2 van hen hadden de voor mensen gevaarlijke H5N1-variant in hun lichaam.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
Gewoon gaan.
Zijn we meteen van het gebagger in ONZ af...
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja jij zegt dat omdat je Turks bent men![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef Klonk het volgende:
nu weten we alleen niet of je wel eens kippen neukt, want dan word het riskant....
Oh rond die tijd gaan wij ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:12 schreef tralalala het volgende:
Wij gaan ook met 7 man, dus als je na 25 Juli niets meer van me hoort....![]()
![]()
![]()
toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Oh rond die tijd gaan wij ik ook![]()
![]()
Nou hier is het ook turkenland dus dat boeit nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Turkije
Ik blijf fijn weg uit turkenland
Daar zijn wij ook 2x geweest, wat voor hotel ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nou hier is het ook turkenland dus dat boeit niet![]()
Ik ga trouwens 11 Juli Paul naar Alanya![]()
Orient Palacequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar zijn wij ook 2x geweest, wat voor hotel ?
is goed voor je imuunsysteem en dreft hygiene enzo...quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:35 schreef amayo het volgende:
Ach in turkije word je zowiezo ziek!
Ben er 2 jaar geleden geweest en dankzij het eten daar een goeie voedselvergiftiging opgelopen net zoals mn vriendin en IEDEREEN die er was
Maar als je snel wil afvallen, is het daar echt het paradijsquote:Op donderdag 12 januari 2006 04:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is goed voor je imuunsysteem en dreft hygiene enzo...
Daar noem je ook twee toeristische plaatsenquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:32 schreef mcyodogg het volgende:
Turkijjetwee keer geweest (Marmaris en Alanya) en dr al op uitgekeken. Maar in Turkije's verdediging: d'r zullen ook plekken zijn in Turkije die wat minder eentonig zijn dan die twee plaatsen.
Ja klopt ook, past mooi in het rijtje van plaatsen waar ik niet vrijwillig heen zou gaan. Maar goed, voor het interessante Turkije, kom je dan al snel in de grote en historisch bekende steden uit?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:33 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daar noem je ook twee toeristische plaatsenDan kan je net zo goed naar
Salou
of
Lloret
gaan
![]()
Vind je het heel erg als ik thuis blijf, en niet de proef op de som ga nemen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:25 schreef buzzer het volgende:
Wat een onzin, je kunt zonder problemen naar Turkije. Er is geen sprake van overbrenging van mens op mens..
Wat een kulquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:52 schreef thefunny het volgende:
Turkije moet je zowiezo niet heen gaan. Bijna elk (duur en luxe) hotel heeft 100.000 darmbacterien per gram in het eten zitten......er hoort er geen 1 in te zitten. Waaruit we kunnen concluderen dat meneer Turk zijn handjes niet wast als hij gescheten heeft en zijn reet met zn blote handen afveegt. Daarna loopt hij fluitend in zn nette pak over de gang van het hotel naar de keuken om vervolgens lekker je salade te gaan mixen.![]()
Kwam op radar..ze zijn superaardig en vriendelijk, maar ik vertrouw de keukenhygiene voor geen cent, er is niet eens een keuringsdienst van waren die af en toe eens langskomt om te checken of het er wel schoon aan toe gaat.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Wat een kul![]()
Ik zou gewoon gaan hoor, zo lang je geen kippenmarkten gaat bezoeken
Ben er al 4 keer geweest en nog NOOIT ziek geweestquote:Op donderdag 12 januari 2006 04:35 schreef amayo het volgende:
Ach in turkije word je zowiezo ziek!
Ben er 2 jaar geleden geweest en dankzij het eten daar een goeie voedselvergiftiging opgelopen net zoals mn vriendin en IEDEREEN die er was
En zwakke darmpjesquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ben er al 4 keer geweest en nog NOOIT ziek geweestmaar je geeft het eten wel de schuld, maar het is denk ik meer de combinatie van drank/warmte/eten/zeewater etc.
Wat moet ik daar nou weer zoekenquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:10 schreef Meki het volgende:
in Marokko geen vogelgriep dus naar Marokko
Dat denk jij danquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:20 schreef thefunny het volgende:
[..]
Kwam op radar..ze zijn superaardig en vriendelijk, maar ik vertrouw de keukenhygiene voor geen cent, er is niet eens een keuringsdienst van waren die af en toe eens langskomt om te checken of het er wel schoon aan toe gaat.
Ja en je blonde vriendin mee naar toe nemen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:10 schreef Meki het volgende:
in Marokko geen vogelgriep dus naar Marokko
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |