zal even editten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
Gelukkig voor jou zitten er geen vragen over de Nederlandse taal in
Moet ergens bij verdienen he.quote:
En nee ik doe er niet aan mee, ik kijk alleen af en toe hoe domme vragen er tussen zitten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:22 schreef Oldbie het volgende:
Die vragen zijn zo simpel zodat kanslozen als jij ook mee kan doen
Je bedoeld zeker " bekende mensen met een geestelijke handicap"quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:19 schreef stefmans het volgende:
Wat een ongelooflijke crap is dat zeg, Die vragen zijn zo gemakkelijk, En dan zitten daar die geestelijk gehandicapte bekende mensen die helemaal niets weten.![]()
O mijn god, die cybergothic is toch wel een travestiet zeg.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:27 schreef switchboy het volgende:
Die gothics! sommige hoor je rinkelen!
Viel het jou ook al op?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
O mijn god, die cybergothic is toch wel een travestiet zeg.![]()
Ja hoe die praat zeg, die had de meest zware stem die ik ooit heb gehoord.quote:
Mwa kwestie van goed lezen en basisschool sommetjes.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:33 schreef NAF_NAF het volgende:
wow die vis, zebra paard vragen waren wel beetje lastig om zo snel te beantwoorden
Niks tegen vuilnismannenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:33 schreef stefmans het volgende:
Die vuilnismannen, volgens mij zijn die voor het eerst buiten hun provincie.![]()
ja maar die pauw praat er zo irritant door,quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:41 schreef switchboy het volgende:
[..]
Mwa kwestie van goed lezen en basisschool sommetjes.
Haal jij dan wel vuilnis op buiten de provincie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Niks tegen vuilnismannenIk ben een part-time vuilnisman met een HBO opleiding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |